کد خبر: ۹۷۹۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳ 19 July 2021
به گزارش تابناک تبریز،شهردار تبریز گفت: در راستای توسعه حمل و نقل عمومی و ضرورت توجه به کیفیت خدمات دهی خودروهای مسافربری درون شهری، طی چهار سال اخیر ۷۹۵ دستگاه تاکسی نوسازی و در سیستم ناوگان تاکسیرانی شهر تبریز حفظ شده است.

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر اظهار کرد: بحث نوسازی تاکسی ها در راستای بهره وری و بهینه سازی مصرف، موضوعی است که از مدت ها قبل به دنبال تحقق آن بوده و هستیم اما این مشکل نه فقط در تبریز، بلکه در دیگر کلانشهرهای کشور نیز وجود دارد.

او ادامه داد: حدود ۵۰ درصد تاکسی های تبریز فرسوده هستند و با این حال و به رغم افزایش قیمت ها و مشکلات اقتصادی، ما طی چهار سال گذشته تعداد ۷۹۵ دستگاه تاکسی را با نوسازی، در سیستم ناوگان تاکسیرانی شهر حفظ کردیم.

شهردار تبریز عنوان کرد: نزدیک به ۱۱ هزار تاکسی در زیرمجموعه سازمان فعالیت دارند که شامل تاکسی‌های شهری، سرویس ۱۳۳ و تاکسی‌های سبز هستند و ۳۵۰ هزار مسافر را در شبانه روز جابجا می کنند.

او با اشاره به برنامه های شهرداری تبریز در خصوص ناوگان تاکسیرانی برای سال ۱۴۰۰ گفت:  الحاق ۲۰۰ دستگاه تاکسی هیبربیدی تویوتا و فعالیت در مسیرهای خاص مثل راه‌آهن، فرودگاه و ترمینال، خروج ۳۰۰ دستگاه تاکسی پیکان، اعطای ۲۰۰ وام کم‌بهره، عقد قرارداد با شرکت اسقاط خودرو، تهیه برچسب و تعیین مسیر تاکسی‌ها و ۵۰۰ نوسازی تاکسی، جزو برنامه های سال جاری سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار