فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری پنج گروگانگیر و نجات مرد میانسال در عملیات ضربتی پلیس جلفا خبر داد.
کد خبر: ۹۷۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵ 19 July 2021

به گزارش تابناک تبریز، حسین عبدی اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان جلفا در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی و ربوده شدن یک شهروند جلفایی با قصد اخاذی، تیمی مجرب از مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی شهرستان جلفا برای شناسایی متهم و یا متهمان و نیز آزادی گروگان تشکیل و بلافاصله عملیات رهایی گروگان آغاز شد.

 

وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی در جغرافیای محل وقوع، در کمتر از 6 ساعت سرنخی از عاملان آدم‌ربایی و مسیر حرکت خودروی آنها که به سمت یکی از روستاهای شهرستان مرند بود را شناسایی و با همکاری ماموران انتظامی شهرستان مرند در عملیاتی ضربتی و پس از درگیری با آدم‌ربایان هر پنج آدم‌ربا را که 2 نفر آنان در درگیری با پلیس مجروح شده بودند را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

 

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: آدم‌ربایان پس از دستگیری در بازجویی‌های فنی ضمن اعتراف به ارتکاب این جرم، علت آن را اخاذی و مطالبه 200 میلیارد ریال از فرد ربوده شده عنوان کردند.

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه هر پنج متهم با تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

 

انتهای پیام/60001/س

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار