تراکتور با هدایت فیروز کریمی و مالکیت زنوزی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در مسیر سراشیبی قرار دارد.
کد خبر: ۹۸۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲ 28 July 2021

به گزارش تابناک تبریز، تیم فوتبال تراکتور با نتیجه ۳ بر یک مقابل پرسپولیس بازنده شد تا شانس کمی برای دریافت سهمیه در هفته آخر داشته باشد. تیمی که مدیران و مالک آن خرج و هزینه زیادی در این سال‌ها برای قهرمانی کرده‌اند اما دستاورد آن‌ها تنها یک قهرمانی جام حذفی بوده و در لیگ برتر که هواداران پرشور این تیم، آرزوی کسب آن را دارند تاکنون موفقیتی را نداشته‌اند و حتی نزدیک آن هم نشده‌اند.

 

بیشتر بخوانید:

 

کریمی و پورموسوی به کمیته اخلاق احضار شدند

تراکتوری که هر فصل، حداقل ۲ یا ۳ راننده عوض می کند، در آخر هم مشخص است که به مقصد نمی‌رسد. نکته جالب این است که مالک تراکتور هنوز هم به این نتیجه گیری ساده نرسیده و ثبات برایش معنایی پیدا نکرده است. تیمی که ۷ سال پیش می‌توانست قهرمان ایران شود و با یک بدشانسی قهرمانی را از دست داد، حالا با سکان دارهایی که به قول معروف دوران‌شان تمام شده است، دنبال قهرمانی هستند. فیروز کریمی مربی سابقه و قدیمی در فوتبال ایران است و کارنامه نسبتا قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است اما نتایج اخیر او با تیم‌های مختلف نشان می‌دهد، نه تنها او حلقه گمشده تراکتوری‌ها نیست، بلکه سبب می‌شود تا آن‌ها با دنده معکوس حرکت کنند.

 

زنوزی و تراکتور با این روندی که ثبات در آن جایی ندارد، به موفقیت نخواهند رسید و حتی ممکن است سرنوشت آن‌ها شبیه ماشین سازی شود که زنوزی پایه ساز سقوط آن به لیگ یک شد.

 

احتمال دست یابی قرمزهای آذربایجان به سهمیه آخر آسیایی این فصل بسیار کم است و زنوزی اگر می‌خواهد دل هواداران را به دست بیاورد که مدت‌هاست به خاطر ویروس کرونا از دیدن بازی‌های تیم‌شان در ورزشگاه یادگار امام محروم شده‌اند، بهتر است فکری به حال نیمکت و بازیکنان این تیم بکند تا آن‌ها دوباره تبدیل به یک مدعی قهرمانی شوند.ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار