نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: با پایان یافتن جنگ تحمیلی و آشکار شدن صف بندی نظام سلطه علیه نظام اسلامی؛ مردم بصیر ما فصلی جدیدی از استکبار سیزی را به منصه ظهور رساندند.
کد خبر: ۹۹۶۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۶ 23 September 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم به مناسبت هفته دفاع مقدس در دیدار جمعی از آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس با تاکید بر تکریم سلحشوری های یادگاران جبهه و جنگ گفت: گنجینه دفاع مقدس که برگرفته از مکتب سرخ عاشورا است و بصیرت و ایمان رزمندگان اسلام در آن سلامت و بقای نظام اسلامی را تضمین کرد و تحرک و عزم مردم ما را در برابر استکبار جزم تر کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه پیروز میدان جنگ در ۸ سال دفاع مقدس ملت ایران بود، ادامه داد: براندازی نظام اسلامی، تجزیه خاک ایران و تسلط بر منابع نفتی منطقه اهدافی بود که دشمن برای رسیدن به آن آغازگر جنگ شد، اما پایان این نبرد نابرابر تابلویی پرافتخار از پیروزی ملت ایران در تاریخ است و باید همگان از آن عبرت بگیرند.

وی با اشاره به سرنوشت برخی حکومت های قلدرمعابانه در تاریخ خصوصاً رژیم بعثی عراق و صدام جنایتکار گفت: صبر و استقامت آزادگان، غیرت و فداکاری رزمندگان و ایثارگران، صدام و حامیان منطقه ای و بین المللی او را از بین برد و این زبونی در تاریخ ثبت شد.

آل هاشم گفت: رزمندگان عاشورایی ملت ایران با آموزه های مکتب سرخ کربلا طومار ظلم و خون خواری را در هم پییچیدند و با درجه بالای اخلاص و ایمان بخدا با وجه اشتراکاتی که با یاران امام حسین داشتند فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه نهادینه کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه آمریکای امروز به سرنوشت شوروی سابق دچار خواهد شد، گفت: پایان دفاع مقدس رویش فصل جدید استکبارسیزی در میان ملت های بیدار منطقه است و گوشه هایی از آن را در پیروزی های جبهه مقا. و مت شاهد بودیم و به امید خدا ادامه خواهد داشت.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: در حال حاضر بر اساس نظر سنجی ها ۲۴ درصد مردم آمریکا با تجزیه آمریکا موافق هستند و این سرنوشت ابر قدرت‌های جهان خواراست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :