مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به استان، ۱۰۰دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرد .
کد خبر: ۹۹۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 28 September 2021

به گزارش تابناک تبریز، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری آذربایجان شرقی برای جابجایی زائران اربعین حسینی به استان، ۱۰۰دستگاه اتوبوس به مرز مهران اعزام کرد .

اروجعلی علیزاده با اعلام این خبر، افزود: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مبنی بر بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور از طریق مرز زمینی مهران با هماهنگی‌های به عمل آمده با انجمن‌های صنفی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری استان، آمادگی لازم برای تخصیص تعداد مورد نیاز ناوگان مسافری استان برای جابجایی زوار استان انجام و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به این مرز اعزام شد.

وی گفت: تیمی متشکل از کارکنان این اداره کل نیز برای نظارت بر نحوه خدمات رسانی ناوگان حمل ونقل به زائران به پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی مهران اعزام شده‌اند.

  مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان، خاطرنشان کرد: همچنین تاکید و نظارت بر حضور و عملکرد موثر مدیران فنی برای کنترل اجرایی و فنی ناوگان و ارتقای ایمنی، نظارت بر مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای ارائه خدمات بهتر به زائران و حضورفعال گشت‌های راهداری درمسیرتردداین ناوگان از دیگر اقدامات انجام یافته برای ارتقای ایمنی تردد زائران توسط این اداره کل هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار