کد خبر: ۹۹۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹ 07 October 2021

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از شناسایی و کشف 35 دستگاه استخراج رمز ارز دیجیتال طی دو هفته اخیر از نقاط مختلف شهر تبریز توسط همکاران این شرکت خبر داد.

عادل کاظمی با بیان اینکه در کنار کشف‌های مراکز غیرمجاز بزرگ استخراج رمز ارز، روزانه دستگاه‌های غیرمجازی در واحدهای مسکونی و تجاری داخل شهر شناسایی و کشف می‌شوند، گفت: در راستای کاهش پیک بار شبکه و جلوگیری از خاموشی به سایر مشترکان و همچنین مقابله با انشعابات غیرمجاز، همکاران ما موفق شدند با گزارش مردمی و با حضور عوامل محترم پلیس امنیت اقتصادی یک مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز و کالای قاچاق ماینر را شناسایی و کشف کنند.

وی در تشریح این عملیات، گفت: با گزارش‌های مردمی و هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی و مراجع قضایی موفق شدیم 35 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز را از نقاط مختلف شهر تبریز کشف کنیم.

وی افزود: کشف‌های صورت گرفته به صورت موردی شامل 6 دستگاه در یک انشعاب در روستای الوار سفلی مربوط به امور برق قراملک، 7 دستگاه در 3 انشعاب در شهرک‌های مدنی و رجایی واقع در امور برق اندیشه، 7 دستگاه در 3 انشعاب از دو منزل مسکونی در آبرسان و یک باشگاه بدن‌سازی واقع در امور برق روشنایی و 15 دستگاه در دو انشعاب خانگی در امور برق باغمیشه می‌باشند. توان مصرفی دستگاه‌های رمز ارز کشف شده 70 کیلووات بود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در پایان از کشف و شناسایی بیش از 9 هزار ماینر از سال 98 تا کنون خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار