مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی
مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده های کشاورزی سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع یک هزار و750 تن گوشت منجمد مرغ و گوشت قرمز شامل ران و سردست با قیمت دولتی در ایام ماه محرم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶ 22 October 2015
به گزارش تابناک تبریز، مهندس محسن قهرمان نژاد با بیان اینکه به مناسبت ایام محرم یکهزار و500 تن مرغ و 250 تن گوشت در استان آذربایجان شرقی توزیع می‌شود، گفت: قیمت مرغ ۵۱۰۰ تومان و قیمت گوشت قرمز به ترتیب برای ران و سردست 23 هزار تومان و 20 هزار و 500 تومان است.

وی با بیان اینکه شرکت پشتیبانی امور دام کشور به مناسبت ایام محرم این سهمیه گوشت قرمز و مرغ را برای استان‌ آذربایجان شرقی در نظر گرفته و آن را اعلام کرده است، اظهارداشت: این سمهیه اولیه بوده و اگر سهمیه در نظر گرفته شده برای آذربایجان شرقی به اتمام برسد آمادگی توزیع مقدار اضافه در این استان از طریق شرکت پشتیبانی امور دام وجود دارد.

مهندس قهرمان نژاد با بیان اینکه سهم هر استان در دریافت گوشت و مرغ دولتی، براساس میزان جمعیت آن تعیین می‌شود، ادامه داد: همچنین به مناسبت ایام محرم و صفر مقدار 2 هزار و 420 تن سهمیه کالاهای اساسی شامل شکر و برنج به استان آذربایجان شرقی ابلاغ شده و در حال توزیع می باشد.

وی با بیان اینکه جهت توزیع گوشت مرغ و گوشت قرمز در ایام تعطیل مشکلی وجود ندارد افزود: کشیک های شرکت پشتیبانی امور دام استان در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نیز جهت توزیع گوشت سفید و قرمز حضور خواهند داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :