محمدیان مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری گفت: آذربایجان دو گوهر ناب را از دست داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ 23 May 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد محمدیان از مسئولین دفتر مقام معظم رهبری و رئیس سابق نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاهها با حضور در مراسم تشییع پیکر امام جمعه فقید تبریز به نیابت از رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه در جمع مردم پر افتخار و وفادار آذربایجان و تبریز حضور یافتم تا تسلیت رهبر انقلاب اسلامی را تقدیم کنم، گفت: تسلیت خود را به محضر والد و پدر بزرگوار و خانواده حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم و مردم اصلح در پایداری و وفادار و پر استقامت آذربایجان می رسانیم.

وی با بیان اینکه شهادت امام جمعه محبوب تبریز دل نظام اسلامی را سوزاند، گفت: امیدواریم در ادامه راه نورانی این شهدای گرانقدر بتوانیم با توکل بر خداوند و استعانت از اهل بیت راه پر افتخار را تا شهادت به پیماییم.

وی با اشاره به اینکه حادثه اخیر از جهات مختلفی قابل توجه است، افزود: در این حادثه بهترین رئیس جمهور، بهترین وزیر خارجه، بهترین امام جمعه، بهترین استاندار، بهترین کادر پروازی را از دست دادیم و امیدواریم به برکت این بهترین ها حرکت رو به جلویی در نظام ایجاد کند و خون شهیدان درخت پر ثمر نظام را آبیاری کند.


محمدیان اضافه کرد: تسلیت میگوییم به رهبر انقلاب اسلامی که عذادار این مصیبت سنگین هستند و به مردم سرفراز تبریز که در این حادثه دو گوهر ناب را از دست داردند.


وی در خصوص شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: ایشان امام جمعه ای بود که تراز نماز جمعه را بالا برد و مورد علاقه رهبر انقلاب بود، ایشان یک فرهنگ جدید در مش و منش امام جمعه ای ایجاد کرد و خلوص ویژه ای که در وجودش نهاده شده بود، مردم داری و خدمت و وقف مردم را به همه آموخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار