مدیر عامل باشگاه تراکتور پس از شکست این تیم مقابل هوادار در خصوص شرایط تیم صحبت کرد
کد خبر: ۱۰۱۸۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ 24 December 2021

به گزارش تابناک تبریز ، میرمعصوم سهرابی پس از شکست تراکتور مقابل هوادار در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه بدترین نتیجه‌ای که می‌توانستیم بگیریم را در این مسابقه کسب کردیم. ما انتظار این نتیجه را نداشتیم ولی با توکل بر خدا می‌خواهیم در نیم فصل با تقویت تیم بتوانیم به استانداردهای لازم برسیم. جایگاه تراکتور اصلا اینجا نیست و باید بتوانیم عملکرد تیم را بهتر کنیم.

وی در خصوص عملکرد سولدو اظهار داشت: او چند هفته‌ای است که به این تیم آمدند و به نظرم عملکرد خوبی داشته‌اند. اگر بتوانیم تیممان را تقویت کنیم و نقاط ضعفمان را برطرف سازیم، او مربی با نظم و تاکتیک است و می‌توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

مدیر عامل تیم تراکتور در خصوص داوری گفت: ما چند بار به داوری اعتراض کردیم. در بازی مقابل آلومنیوم اراک ، مس رفسنجان و جام حذفی ضربه خوردیم و ضرر کردیم. داور باید پنالتی برای ما می‌گرفت و چند موقعیت ما به خاطر آفساید غلط از بین رفت. ما مستندات خود را به فدارسیون فوتبال ارائه دادیم. امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد بهبود شرایط داوری در لیگ باشیم.

سهرابی اظهار داشت: ما می‌خواهیم تراکتور را به جایگاه اصلی‌اش بازگردانیم. جایگاه تراکتور به هیچ وجه اینجا نیست و ما معتقدیم با تقویت ترکیب می‌توانیم به کسب سهمیه حتی بیاندیشیم. امیدواریم بتوانیم نکاتی که آقای سولدو مدنظرشان است را تقویت کنیم و تراکتور به جایگاه اصلی‌اش بازگردد. تیم ما خوب بسته نشده و باید بدنسازی بهتری داشتیم تا آمادگی تیم به آن استاندارد همیشگی برسد.

وی در خصوص رای گل گهر ادامه داد: ما دوست داریم نتایج در داخل زمین رقم خورد به همین خاطر به این موارد حاشیه‌ای توجهی نداریم. باید تمرکزمان بیشتر روی داخل میدان باشد و امیدواریم بتوانیم به نتایج بهتری دست یابیم. همه نتایج داخل زمین رقم می‌خورد.

مدیر عامل تراکتور در خصوص نیم فصل دوم اظهار داشت: نقاط ضعف برطرف پیدا کند و تیم از لحاظ آمادگی جسمانی به استاندارد برسد. امیدوارم با حمایت طرفداران و تقویت‌ ترکیب و بهبود شرایط جسمانی، تراکتور به جایگاه اصلی‌اش بازگردد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :