رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمازگزاران استان در حمایت از ملت یمن تظاهرات می‌کنند.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 27 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع در نشست هماهنگی برگزاری تظاهرات سراسری همبستگی با ملت مظلوم و قهرمان یمن گفت: سال‌هاست که شاهد تجاوز وحشیانه و جنایت‌های آل‌سعود و امارات با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم و مقاوم یمن هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در روزهای اخیر حملات مکرر به مناطق مسکونی و مراکز آموزشی یمن باعث شهادت و مجروحیت تعدادی از زنان و کودکان شده است.

وی بیان کرد: این جنایت‌ها قلب هر انسان آزادی‌خواهی را جریحه‌دار می‌کند، جنایت‌های آل‌سعود و امارات در یمن به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین شبهات دارد.

این مسئول عنوان کرد: با وجود این همه جنایت در یمن، شاهد سکوت مجامع بین‌المللی و کشورهای اسلامی هستیم، در حالی که باید کشورهای اسلامی برای محکومیت این جنایت‌ها جلودار و پیشگام باشند.

خاضع با بیان اینکه طبق آموزه‌های اسلام باید از ملت‌های مظلوم دفاع کرده و مقابل دشمن ظالم بایستیم گفت: فردا جمعه هشتم بهمن تظاهرات مردمی در حمایت و همدردی با ملت مظلوم و قهرمان یمن همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این مراسم در شهرها و مراکز و بخش‌هایی که نماز جمعه اقامه می‌شود برگزار می‌شود، این برنامه در شهر یاسوج بعد از اقامه نماز روز جمعه از مصلای امام خمینی(ره) تا مسجد صاحب‌الزمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی لازم را برای حضور گسترده مردم در این مراسم انجام دهند، ضمن اینکه ائمه جمعه نیز در خطبه‌های نماز جمعه به تبیین این موضوع می‌پردازند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار