نمازگزاران و قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد امروز (جمعه) و همزمان با سراسر کشور در حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن تظاهرات کردند.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۵ 28 January 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این تظاهرات پس از اقامه آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه و با شرکت گسترده مردم و نمازگزاران در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. 
نمازگزاران و مردم شهرها و مراکز بخش های کهگیلویه و بویراحمد که آیین سیاسی، عبادی نماز جمعه در آنها برگزار شد در این تظاهرات حضور داشتند. 
شرکت کنندگان در این تظاهرات خشم، نفرت و انزجار شدید قلبی خود از ارتکاب انواع جنایت های وحشیانه و ضدبشری آل سعود و امارات علیه ملت مظلوم و مقاوم یمن را اعلام کردند. 
برگزاری این تظاهرات در کهگیلویه و بویراحمد همراه با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی، حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک از سوی شرکت کنندگان بود. 
این تظاهرات در کهگیلویه و بویراحمد به دلیل شرایط کرونایی بدون سخنران و قرائت قطعنامه پایانی بوده است.  
تظاهرات حمایت از ملت مظلوم و مقاوم یمن در شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از مصلای امام خمینی (ره) تا مسجد صاحب الزمان (عج) ادامه داشت. 
شعارهایی که در این تظاهرات از سوی شرکت کنندگان سر داده شد شامل «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «مرگ بر استکبار»، «آل سعود شرمت باد آمریکا ننگت باد»، «سلام ما بر یمن قهرمان ملت صبر و ملت جاودان» و «ملت ما دارد به لب این سخن درود ما درود ما بر یمن» بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار