نساجی را بعد از جدایی ساکت الهامی، اسماعیلی به طور موقت هدایت کرد و حالا باید دید چه کسی سکان هدایت این تیم را در دست می گیرد اما اگر دیدید گزینه استقلال یعنی عنایتی به نساجی رفت تعجب نکنید هرچند که شانس مطهری هم کم نیست.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 11 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، خبر ورزشی نوشت: رضا عنایتی که با استقلال مذاکره کرده و حمید مطهری مربی پرسپولیس از گزینه های جدی هدایت نساجی مازندران هم هستند.

قرار است سرمربی نساجی تا یکشنبه و نهایتا دوشنبه انتخاب شود و مدیران این باشگاه پرطرفدار شهرستانی مشغول بررسی رزومه گزینه های مورد نظر خود هستند. شاید جدی ترین گزینه های آنها هم حمید مطهری و رضا عنایتی باشند که از شانس زیادی برای مربیگری در تیم قهرمان جام حذفی برخوردارند.

نساجی را بعد از جدایی ساکت الهامی، اسماعیلی به طور موقت هدایت کرد و حالا باید دید چه کسی سکان هدایت این تیم را در دست می گیرد اما اگر دیدید گزینه استقلال یعنی عنایتی به نساجی رفت تعجب نکنید هرچند که شانس مطهری هم کم نیست. نساجی، استقلال، سپاهان، تراکتور و...از تیم های مطرحی هستند که هنوز تکلیف نیمکت آنها مشخص نیست. ضمن این که هوادار را هم بعد از جدایی عنایتی به این جمع اضافه کرد.

نساجی به احتمال زیاد یک مربی ایرانی می آورد اما احتمال این که مربیان استقلال، سپاهان و تراکتور خارجی باشند زیاد است. تراکتور البته همچنان نیم نگاهی به ساغلام دارد و شاید با همین مربی ادامه بدهد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار