استاندار تهران گفت: تسهیلات هشت هزار میلیارد تومانی دولت کمک بزرگی به صنایع استان تهران بود.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶ 24 August 2022

به گزارش تابناک تهران، محسن منصوری ظهر چهارشنبه در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه نیروی انسانی تحولی که در مسئله جوان گرایی در حوزه مدیریتی استان تهران اتفاق افتاده شاید دستاور د خوب مدیریتی باشد، یعنی معتقد هستیم در استان تهران طی یک سال گذشته لشکری از مدیران جوان و متدین و کارآمد و حزب الهی سر کار آمده اند که این افراد سرمایه‌های خوب مدیریتی برای استان تهران خواهند بود.

منصوری با بیان اینکه توانستیم از هیئت دولت در حوزه‌های اقتصادی چند مصوبه تحولی را دریافت کنیم گفت: این مصوبات شامل اصلاح ضوابط استقرار صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتر بود که مشکل چندین ساله صنایع استان تهران را حل کرده است.

استاندار تهران بیان داشت: مجوزی که دولت به ما برای توسعه هر شهرک صنعتی به میزان ۳۰۰ هکتار داد کمک بزرگی به حوزه صنایع بود که به مجموعه استان تهران داده شد.

وی افزود: تسهیلات حدود هشت هزار میلیاردی تومانی از منابع استان کمک بزرگی به صنایع بود و در حقیقت ایجاد اشتغال حدود ۱۳۰ هزار نفری در سال گذشته کار بزرگی بود که مجموعه دولت در حوزه اقتصادی انجام داد

منصوری بیان داشت: در حوزه سیاسی ارتقا ساختارهای شرق و غرب استان تهران تصمیم مهم و بزرگ دولت بود دو فرمانداری ویژه در شرق و غرب استان تهران ایجاد شد.

استاندار تهران با اشاره به اقدامات در حوزه عمرانی گفت: تصویب ۱۶ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی و ۲۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اقتصادی دستاورد خوبی بوده که توسط رئیس جمهور تصویب شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار