در مراسمی از زحمات و تلاش‌های ۱۰ نفر از مسئولان و اعضای شورای انجمن اولیاء و مربیان نواحی آموزش و پرورش قم قدردانی شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱ 20 October 2022

به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از برترین‌های انجمن اولیاء و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

این افراد اقدامات مفید، موثر و ارزنده‌ای در سه سال اخیر در جهت تقویت پیوند اولیاء و مربیان داشته و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت متنوع و گسترده‌ای در جهت تحقق سیاست‌های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش داشته اند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این مراسم، تعطیلی مدارس در ایام کرونا را به ضرر دانش آموزان و موجب سخت شدن کار و مسئولیت انجمن اولیا و مربیان دانست و گفت: این انجمن اکنون باید با استفاده از تمام فرصت‌ها به جبران عقب ماندگی‌های دو سال گذشته بپردازد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری با اشاره به اغتشاشات اخیر، منشا و سیاستگذار اصلی این آشوب‌ها را استکبار و کشور‌های ضد اسلامی عنوان کرد و گفت: آن‌ها در راه رسیدن به اهداف شوم خود با روی آوردن به گزینه‌های سخت و نرم همچنان نقشه‌ها و توطئه‌های متعددی را اجرا می‌کنند.

وی دلیل اصلی فراگیر نشدن اغتشاشات اخیر را تعرض به دین و باور‌ها و خشونت آشوبگران دانست و گفت: این دو موضوع موجب شد تا ملت بصیر و انقلابی ایران راه خود را از این گروه‌ها جدا و پیشتیبانی خود را از نظام و انقلاب اسلامی اعلام کنند.

نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: فریاد زنندگان زن، زندگی، آزادی اگر میگویند آزادی، پس باید چادر را از سر خانمی که اعتقاد به چادر دارد نکشند و او را مجبور به بی حجابی نکنند!

۲۴ تا سی ام مهر بعنوان هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار