معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با ارسال پیامی فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل را به رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴ 17 December 2022

به گزارش تابناک تهران، عابد ملکی در پیامی فرا رسیدن ۲۶ آذر ماه روز ملی حمل و نقل را به رانندگان و فعالان عرصه حمل و نقل تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

در جهان امروز نبض توسعه اقتصادی، رونق تجاری و پویایی فعالیت‌های اجتماعی مرهون خدمات فعالان عرصه حمل و نقل است و این حوزه از مولفه‌های مهم در توسعه پایدار جوامع و رتبه بندی خدمات تجاری، بازرگانی محسوب می‌گردد.

۲۶ آذرماه به پاس خدمات طاقت فرسای رانندگان حمل و نقل کشور و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه از نقش و جایگاه ویژه بخش حمل و نقل در اقتصاد کشور عزیزمان به عنوان روز ملی حمل و نقل انتخاب شده است.

گستردگی فعالیت‌هایی که در بخش حمل و نقل صورت می‌گیرد و تحولات سریع فن آوری این حوزه، ارتباط بین این بخش و فرآیند توسعه اجتماعی و اقتصادی را به عنوان نیروی محرکه توسعه نمایان می‌کند.

بدون شک امروزه نظام حمل و نقل کارآمد به نیروی محرکه و موتور توسعه متوازن و پایدار کشور تشبیه می‌گردد به نحوی که با مروری بر شرایط توسعه یافتگی کشور‌های مختلف، همبستگی مستقیم بین توسعه حمل و نقل و دستیابی به نرخ رشد اقتصادی بالاتر، امنیت و عدالت اجتماعی، دیده می‌شود؛ لذا بدین‌وسیله این روز را به کلیه تلاشگران و خدمتگزاران بخش حمل و نقل تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار