معاون استاندار تهران و فرمانده ویژه شهرستان ری گفت: دشمن به خوبی می داند که انقلاب اسلامی امروز قدرتمندتر از همیشه شده است، بنابراین با ایجاد اختلاف و اهرم های تهدید سعی بر نفوذ دارد اما همواره از مردم ایران اسلامی شکست خورده است.
کد خبر: ۱۰۸۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸ 21 December 2022

به گزارش تابناک تهران، حمید زمانی روز چهارشنبه در همایش رهروان امر به معروف و نهی از منکر در آستان مقدس شیخ صدوق (ره) شهرری افزود: در دوران دفاع مقدس مادران شهدا می گفتند بچه هایمان فدای علی اکبر امام حسین(ع) و رزمندگان می گفتند می رویم تا انتقام اشک مادران شهدا را بگیریم.

وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی جبهه انقلاب اسلامی دفاع از مردم و مرز های کشور بود و امروز خط مقدم ما حفاظت از چادر و حجاب بانوان است.

به گفته زمانی، آن زمان شهدا رفتند تا پرچم شیعه در اوج بماند و امروز نوبت ما است که از اعتقادات خویش دفاع کنیم و نگذاریم دشمن به اهداف پلید خود برسد.

فرماندار ویژه شهرری گفت: آنان نمی توانند به ما صدمه بزنند و طبق گفته کارشناسان خودشان، فقط از طریق شلوغی های داخلی می توانند به اهداف شومشان برسند که با بینش و تشخیص دقیق رهبر فرزانه انقلاب، این نقشه آنان هم شکست خورد.

وی در رابطه با اغتشاشات اخیر بیان کرد: عده ای از داخل و خارج قصد داشتند فرهنگ بی حجابی و بی عفتی را در کشور اجرایی کنند که با بیداری و هوشیاری مردم، شکست خوردند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین صباغی استاد حوزه و دانشگاه در این آئین با اشاره به اینکه در کشورهای غربی از زن ها استفاده ابزاری می شود، بیان کرد: امروز برخی نمی توانند ببینند که زن ایرانی مدافع حجاب است و به خواسته دشمنان که جز رواج بی عفتی و بی حیایی در جامعه است، تن نمی دهد.

وی افزود: ما تا زمانی که جان در بدن داشته باشیم از پلیس و بسیج حمایت خواهیم کرد.

در ادامه مریم خندابی مدرس دانشگاه، به اهمیت و جایگاه والای زن در قرآن اشاره کرد و گفت: کارشناسان می گویند اگر می خواهید یک جامعه را نابود کنید باید خانواده را از بین ببرید و اگر میخواهید یک خانواده را نابود کنید باید زن را به پوچی برسانید.

وی افزود: نقش زن، نقش هدایت گری و تربیت انسان است. زن دارای دو بعد جنسیتی و فرا جنسیتی است که هر دو بسیار مهم هستند ولی آنچه برای هدایت جامعه نیاز داریم بعد فراجنسیتی زن است.

خندابی گفت: در بحث عوامل بیرونی دشمن فوق العاده قوی کار می کند و از طریق فضای مجازی ذهن جوانان را به کار می گیرد. جوان امروزی خوراک مقتضی بر زمان خودش را می خواهد و ما با مدل ارتباطی تخریب گر نمی توانیم فرزند تربیت کنیم بلکه باید با زبان خوش و دوستانه با فرزندانمان ارتباط برقرار کنیم.

همچنین در این مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) هم انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار