بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مردم انقلابی تبریز برای تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و شهدا بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاضر شده و به غبارروبی مزار شهدا پرداختند
کد خبر: ۱۰۹۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷ 03 February 2023

به گزارش تابناک تبریز، بمناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر مردم انقلابی تبریز برای تجدید پیمان با آرمان های انقلاب و شهدا بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس حاضر شده و به غبارروبی مزار شهدا پرداختند.

همچنین موکب پذیرایی توسط پایگاه بسیج شهید جهانگیرزاده شرکت چرخشگر در محل وادی رحمت تبریز جهت پذیرایی از مردم انقلابی تبریز پابرجا گردید.

 

غفاری، قائم مقام شرکت چرخشگر در حاشیه ایستگاه صلواتی این شرکت در گلزار شهدای تبریز اظهار کرد: به همت پایگاه مقاومت شهید جهانگیر زاده شرکت چرخشگر، ایستگاه صلواتی در گلزار شهدای تبریز با همکاری کارکنان و مدیریت این شرکت که بسیار همیاری و همکاری کردند برپا شده است.

وی ادامه داد: به مناسبت ایام الله دهه فجر در این مکان عزیز حضور یافته ایم تا دین خود را نسبت به شهدا و انقلاب ادا کرده و هم بتوانیم در خدمت زائران عزیز شهدای انقلاب اسلامی باشیم.

غفاری در پایان سخنان خود گفت: امیدواریم این ایستگاه صلواتی مورد قبول حضرت حق و شهدای بزرگوار واقع شود.

 

باباپور فرمانده پایگاه شهید جهانگیرزاده شرکت چرخشگر نیز در حاشیه ایستگاه صلواتی این شرکت در گلزار شهدای تبریز بیان کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر و با همت پایگاه مقاومت شهید جهانگیر زاده شرکت چرخشگر و مدیریت دکتر عمرانی که دستور دادند جهت پذیرایی از زائران شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید از مردم انقلابی تشکر کرد که در این بارش شدید برف از این مراسم غبار رویی مزار شهدا استقبال باشکوه کردند و از این ایستگاه صلواتی نیز بهره بردند.

غبارروبی گلزار شهدا بمناسبت فرارسیدن دهه فجر/ برپایی موکب پذیرایی در وادی رحمت تبریزغبارروبی گلزار شهدا بمناسبت فرارسیدن دهه فجر/ برپایی موکب پذیرایی در وادی رحمت تبریزغبارروبی گلزار شهدا بمناسبت فرارسیدن دهه فجر/ برپایی موکب پذیرایی در وادی رحمت تبریز

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :