با پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی و موافقت شورای امنیت کشور، معاونت جدیدی با عنوان «معاونت امنیتی و انتظامی» در ساختار مدیریت ارشد استان ایجاد شد.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶ 18 May 2023

به گزارش تابناک تبریز، با پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی و موافقت شورای امنیت کشور، معاونت جدیدی با عنوان «معاونت امنیتی و انتظامی» در ساختار مدیریت ارشد استان ایجاد شد. 

این معاونت از «معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی» استانداری آذربایجان شرقی منفک شده و استانداری پس از این دارای دو معاونت «سیاسی و اجتماعی» و «معاونت امنیتی و انتظامی» جدا از هم خواهد بود. 

تراب محمدی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی و جعفر رزمی معاون انتظامی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی فعالیت خواهند کرد.

انجام این مهم در دولت سیزدهم، با توجه به موقعیت جغرافیایی-سیاسی ممتاز آذربایجان شرقی، مزیت نسبی مهمی برای آن محسوب می شود. 

گفتنی است که پیش از این نیز استان هایی مانند خراسان رضوی، قم و فارس دارای معاونت هایی با نام «معاونت زوار» در ساختار استانداری بوده اند. 

همچنین استانداری های استان های مرزی از قبیل آذربایجان غربی، کردستان و سیستان و بلوچستان نیز دارای «معاونت امنیتی و انتظامی» هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار