کد خبر: ۱۱۱۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳ 13 June 2023

اختصاصی هما خوزستان
افشار پرویزی بابادی

گذشت، مهربانی، ایثار و شجاعت از ویژگی های ممتازی است که در فطرت آدمی وجود دارد و همه به نوعی خواهان و طالب این ویژگی ها هستند. شهادت و جان بازی در راه اسلام و خداوند نیز از رویاهای شیرین مومنان است که در دل می پرورانند.

راه شهادت و گذشتن از جان شیرین برای دفاع از مقدسات هیچ گاه بسته نشده است ، ایران سرزمین مردمان مقاوم، دلیر و خستگی ناپذیر است مردمان این دیار برای دفاع از آب و خاک، ناموس و وطن جان خود را در طبق اخلاص می گذارند حفظ حریم و حرمت وطن سرزمین مادری مقدم بر هر خواسته ای است مردان زنان این سرزمین با درس شجاعت و شهامت ایثار و گذشت قد علم می کنند.

ایران چون جان شیرین با ارزش است و برای حفظ نظم و امنیت آن همه در یک صف هستند حادثه های مختلف در طول ادوار تاریخ بر این سرزمین گذشته است و همیشه این حق بود که پیروز شد چرا که ایمان به خداوند، توسل به ائمه اطهار، حفظ تمامیت ارضی کشور حیثیت ملی کشور غرور ایران اسلامی عجیب شده است. برای دفاع از این کشور از زمان انقلاب اسلامی و پیش از آن، دوران هشت سال جنگ تحمیلی، دوران ترورها و پس از آن حادثه ها و آشوب ها فتنه ها شهدای زیادی تقدیم این آب و خاک شد.

آنهایی که امنیت و آرامش ایران ایرانیان را نخستین هدف خود در زندگی قرار دادند. دشمنان این سرزمین برای از بین بردن نظم، آرامش و آسایش مردم نقش های متعدد می کشند و همیشه در خواب بر هم زدن کشور هستند و برای رسیدن به آن از هیچ جنگی دریغ نمی کند. دنیای کنونی به جنگ نرم روی آورده است اما همه دشمنان ایران در تمام ممالک از یک موضوع باید بترسند که ایرانیان برای حفظ کشور و امنیت آن جان خود را به دست می گیرند.


شهدا همیشه حافظ این آب و خاک هستند و با خون خود درخت اسلام را آبیاری می کنند استان خوزستان با تقدیم شهدای زیادی از دوران پیش از انقلاب اسلامی، جنگ عراق، دفاع مقدس، حادثه های تروریستی مختلف پای آرمان های اسلام و انقلاب اسلامی ایستاده است همواره در تشییع شهدا ملت بیدار و بصیر را می بینیم که صف به صف، دوشادوش یکدیگر برای جانبازی آماده اند.

باشد که دست دشمنان این سرزمین همیشه کوتاه و خواب و خیال های آن ها نقش بر آب شود درود بر روح و پاک و مطهر همه شهیدان اسلام و انقلاب اسلامی ایران آن گلگون کفن آن که درس عشق را خوب آموختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار