عبدالمجیدی فرمانده گردان 492 امام جواد شهرستان مارگون در آئین این جلسه تعامل و همکاری با آموزش و پرورش بهره گیری از پتانسیل های آن را در جهت تحقق اهداف فرآیند مدیریت بحران فرصتی مطلوب بر شمرد.
کد خبر: ۱۱۲۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ 06 September 2023

برگزاری کارگاه مدیریت بحران آموزش و پرورش مارگون با حضور فرمانده گردان492 امام جواد

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، کارگاه یک روزه آموزشی مدیریت بحران ویژه معلمان وکارشناسان آموزش و پرورش شهرستان مارگون با حضور فرمانده گردان(492) امام جواد (ع) شهرستان برگزار شد. 

سرگرد عبدالمجیدی فرمانده گردان 492 امام جواد (ع) درتشریح جایگاه آموزش و پرورش در ارکان چهار گانه مدیریت بحران گفت: فرآیند مدیریت بحران به چهار رکن و مرحله شامل مرحله پیشگیری ،آمادگی ،مقابله و بازتوانی تقسیم می شود که آموزش به عنوان یک عنصر مستمر درتمامی مراحل چهار گانه نقش تعیین کننده دارد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را حساس سازی معلمان به عنوان گروه مرجع و تاثیرگذار در اصلاح رفتار شهروندان دانست و گفت: معلمان نقش قابل توجهی در ایجاد و ترویج هنجارهای مناسب دارند و می توانند موضوعات مرتبط با بحران را چه حین و قبل از بحران به دانش آموزان و اولیا آنان وهمکاران خود آموزش دهند و به این ترتیب این آموزشها ازطریق دانش آموزان به درون خانواده ها و طیف گسترده ای از جامعه منتقل خواهد شد.

عبدالمجیدی تعامل و همکاری با آموزش و پرورش شهر مارگون و بهره گیری از پتانسیل های آن را در جهت تحقق اهداف فرآیند مدیریت بحران را فرصتی مطلوب برشمرد. 

وی خطاب به معلمان گفت: شما به عنوان سفیران انتقال آموزش و پرورش می توانید در ایجاد حساسیت بین مخاطبان خود اعم از همکاران، دانش آموزان و اولیا دانش آموزان در مباحث مدیریت بحران بسیار مثمر ثمر باشید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار