مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از تولید 300 نوع برد الکترونیکی محصولات لوازم خانگی و خودرو توسط شر کت دانش بنیان تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲ 26 September 2023

به گزارش تابناک تبریز، محمدجعفر عظمایی امروز در بازدید از خطوط تولید و فاز توسعه واحد دانش‌‍‌بنیان صبح پارلار آسیا با بیان این که واحدهای دانش بنیان پیشران توسعه صنعت هستند، اظهار کرد: باید از تمام واحدهای دانش بنیانی که در حوزه های مختلف صنعتی فعالیت می کنند حمایت ویژه شود.

وی افزود:واحد دانش‌‍‌بنیان صبح پارلار آسیا بیش از ۳۰۰ نوع برد الکترونیکی محصولات لوازم خانگی و خودرو تولید می کند و اغلب دانشجویان نخبه در این واحد مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از واحدهای دانش بنیان صنعتی تاکید کرد: تخصیص زمین مورد نیاز و تسهیل امور در واردات مواد اولیه و صادرات می تواند بخشی از مسائل این واحدها را برطرف کند.

 

عظمایی ضمن درخواست از واحدهای تولیدکننده بزرگ لوازم خانگی کشور برای تامین بردهای الکترونیکی به منظور حمایت از این واحد دانش بنیان گفت: فناوری بالا در طراحی محصولات و قیمت تمام شده پایین و کیفیت بالای محصولات تولیدی در تراز اول جهان از ویژگی‌های مهم این واحد دانش بنیان است.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با توجه به ظرفیت این واحد دانش بنیان در تولید و تامین محصولات مورد نیاز پیشنهاد کرد که انجمن تخصصی صنعتی در حوزه الکترونیک تشکیل شود.

پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :