رئیس اداره بین‌الملل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با سی‌ویکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و در پی درخواست کتابخانه مرکزی شهر ایروان ۲۶۷ جلد کتاب در موضوعات مختلف به این کتابخانه در پایتخت ارمنستان اهدا شد.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 21 November 2023
اهدای 267جلد کتاب توسط شهرداری اصفهان به کتابخانه ایروان

سیدامین مرتضوی اظهار کرد: هم‌زمان با سی‌ویکمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و در پی درخواست کتابخانه مرکزی شهر ایروان به نام «آوتیک ایساهاکیان» ایروان که یکی از شهرهای خواهرخوانده شهر اصفهان است، مبنی بر علاقه‌مندی مخاطبان این کتابخانه به آشنایی با زبان فارسی و تاریخ، فرهنگ و هنر ایران‌زمین، ۲۶۷ جلد کتاب برای این کتابخانه ارسال شد.

وی با اشاره به موضوعات کتاب‌های ارسال شده افزود: لغت‌نامه فارسی، آموزش زبان و ادبیات فارسی، دیوان و اشعار شاعران پارسی، معرفی میراث ناملموس ایران، معرفی آثار تاریخی ایران و اصفهان، آثار ادبی شاخص پارسی، مکاتب ادبی و هنری ایران و اصفهان، تاریخ و فرهنگ ارامنه اصفهان و محله جلفا، همچنین هنرهای تجسمی و نمایشی اصفهان و ایران تهیه و برای این کتابخانه ارسال شد.

رئیس اداره بین‌الملل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان تصریح کرد: این اقدام به همت اداره امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با همکاری معاونت کتابخانه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و بنیاد سعدی انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار