تراکتور در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی به مصاف گل‌گهر سیرجان می‌رود که دو بازیکن سابق پرشورها آماده تقابل با آنها هستند.
کد خبر: ۱۱۴۲۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ 07 December 2023

به گزارش تابناک تبریز، تیم گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۵ فردا پنجشنبه در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

نکته جالب توجه در خصوص تقابل این دو تیم، رویارویی دو ستاره سیرجانی در لیگ بیست و سوم با تیم سابق خود است. محمدرضا اخباری کاپیتان سابق پرشورها که در این فصل موفق به ثبت ۴ کلین شیت در رقابت‌های لیگ بیست و سوم شده، همچون زمان حضور در تراکتور حالا ستاره بی چون و چرای این روزهای سیرجانی‌ها است و حالا بعد از آن جدایی غم‌انگیز از تیم سابق خود باید مقابل تراکتور قرار بگیرد.

اخباری که در بین سال‌های ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶ به صورت قرضی در تراکتور بازی می‌کرد سرانجام در تابستان ۱۳۹۷ به صورت رسمی به تراکتور پیوست. او با بازگشت حسین پورحمیدی به جمع پرشورها علی رغم میل باطنی خود تصمیم گرفت بعد از ۸ سال از این تیم جدا شود. اخباری حتی در ابتدای فصل با انتشار پستی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نسبت به برخورد مدیران تراکتور و تعلل آنها در تمدید قراردادش واکنش نشان داد.

 

اخباری که به شدت از برخورد مدیریت باشگاه دلخور بود بعد از جدایی از پرشورها به سیرجان رفت و پیراهن گل‌گهر را بر تن کرد. اخباری در جام حذفی فوتبال ایران ۹۹–۱۳۹۸ با وجود مصدومیت در تمرین‌های تراکتور دو بازی حساس نیمه نهایی مقابل نفت مسجد سلیمان و فینال مقابل استقلال تهران به میدان رفت و نمایش تحسین‌برانگیزی از خود برجای گذاشت و این تیم را به قهرمانی جام حذفی رساند. همچنین وی با ثبت ۵ کلین شیت در فصل ۲۰۲۱ لیگ قهرمانان آسیا یکی از اصلی‌ترین عوامل صعود تراکتور به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آن سال بود.

او در این فصل درحالی یکی از ستاره‌های گل‌گهر است که نمایش ناامیدکننده پورحمیدی در قفس توری تراکتور با اعتراض هواداران متعصب این تیم همراه بوده و گفته‌ می‌شود پرشورها خواستار برگشت کاپیتان سابق خود به تبریز هستند.

ابوالفضل رزارق‌پور دیگر بازیکن سابق تراکتور است که پنج‌شنبه با لباس گل‌گهر برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت. رزاق‌پور علی‌رغم نمایش قابل قبول خود در جمع پرشورها، در پایان لیگ بیست و دوم با نظر خمز در لیست خروجی این تیم قرار گرفت. این مدافع بعد از جدایی از تراکتور راهی سیرجان شد تا شاگرد مارینوس اوزونیدیس شود.

رازق‌پور در این فصل نمایش قابل توجهی در ترکیب سیرجانی‌ها داشته و در ۹ بازی این فصل برای این تیم موفق به ثبت ۲ پاس گل شده است. این در شرایطی‌ است که سمت چپ خط دفاعی تراکتور در این فصل تبدیل به پاشنه آشیل این تیم شده است. تراکتوری‌ها ابتدا در این پست علی شجاعی را گرفتند اما وی به صورت عجیب از این تیم جدا شد. بعد از آن نوبت به سعید آقایی رسید که او نیز به سرنوشت هم‌بازی سابق خود در پرسپولیس دچار شد. در ادامه نیز محمد نادری در این پست قرار گرفت که دچار مصدومیت شد و حالا خمز در این پست از سعید کریم‌آذر استفاده می‌کند.

 

مسلما حضور اخباری و رزاق‌پور با توجه به درخشش آنها در این فصل در ترکیب گل‌گهر، در روزهایی که تراکتور شرایط چندان مطلوبی ندارد و در پست این دو بازیکن با چالش روبه‌روست، بر جذابیت‌های بازی اضافه می‌کند.

در واقع اخباری و رزاق‌پور فرصت خوبی برای اثابت توانایی‌های خود به خمز دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :