استاندار خراسان‌شمالی گفت: ۹ دی نماد حمایت مردم از مردم‌سالاری دینی و آرا خودشان است و برخی خواص در این بزنگاه و آزمون مردود شدند.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۷ 30 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، ظهر امروز محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در مراسم میثاق با ولایت و گرامیداشت حماسه نهم دی‌ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد اظهارکرد: مردم کشور و استان ما در حمایت از ولایت و حمایت از رای خود در حماسه نهم دی‌ماه نقشی پررنگ را ایفا کردند.

وی با بیان اینکه خراسان‌شمالی در حمایت از ولایت همیشه پیش قراول بوده است، گفت: ۹ دی‌ماه نماد حمایت مردم از مردم‌سالاری دینی و آرا خودشان است و برخی خواص در این بزنگاه و آزمون مردود شدند.

استاندار خراسان‌شمالی در ادامه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فتنه ۸۸ افزود: نتیجه آشوب‌گری و فتنه‌انگیزی عده‌ای در فتنه ۸۸ خسارت گسترده به اموال مردم و زیرساخت‌های شهری بود که حماسه بزرگ ۹ دی‌ماه بساط فتنه‌گران را برچید.

حسین‌نژاد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نقطه قوت خراسان‌شمالی کشاورزی است، بیان کرد: امیدواریم در لایحه بودجه امسال برای انتقال آب‌های شمال به استان اقدامات لازم انجام شود تا شاهد تحول اقتصادی و کشاورزی استان باشیم.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار