امام جمعه موقت اهل سنت بیجار گفت: حماسه 9 دی تجدید میثاق ماندگار با ولایت را رقم زد و مصداق بارز حمایت و پشتیبانی ملت از نظام بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲ 31 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، ماموستا جلال مرادی از حماسه ۹ دی به عنوان یکی از حماسه‌های ماندگار و مهم تاریخ نظام جمهوری اسلامی نام برد و اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بسته است و در ۹ دی با حضور خود نشان دادند حامی و پشتیبان نظام هستند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر بیجار با تاکید بر اینکه حضور باشکوه مردم در ۹ دی سال ۸۸ نشان از تعصب مردم و اعتقادات آنان به نظام و امنیت است، افزود: این روز به نام روز بصیرت نام برده می‌شود چراکه مردم با ذکاوت و آگاهی خود نقشه دشمن را خنثی کردند.

وی عنوان کرد: این بصیرت انقلابی مردم، تجدید میثاقی ماندگار با ولایت را رقم زد و نمادی از هوشیاری هموطنان در اثبات حقانیت نظام و شناخت دسیسه‌های دشمنان بود.

ماموستا مرادی گفت: مردم ایران با بصیرت خود هر زمان از جانب دشمن احساس خطر کنند، غیرت خود را به رخ دشمنان کشیده و واکنش نشان داده‌اند.

امام جمعه موقت اهل سنت شهر بیجار به ضرورت حضور مردم در عرصه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان، دانش‌آموزان، مسوولان و ... باید در حرکت‌های فرهنگی و اقتصادی فعالیت و توانایی خود را نشان دهند و برای آبادانی این آب و خاک گام بردارند.

وی تصریح کرد: دشمن هیچگاه چشم دیدن ترقی ایران را ندارد و به دنبال ایجاد آشوب است، به همین علت ما می‌توانیم با حضور خود در مواقع حساس از مملکت خود دفاع کنیم.

ماموستا مرادی خاطر نشان کرد: روز ۹دی، تجلی دفاع و پشتیبانی ملت ایران از ارزش‌های اسلامی و مردم‌سالاری دینی بود که یکپارچگی و ایستادگی مردم در حفظ آرمان‌های الهی انقلاب را متجلی ساخت.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار