نمازگزاران آذربایجان غربی پس از اقامه نماز جمعه باشرکت درراهپیمایی محکومیت اقدام تروریستی کرمان ،مجازات آمران و عاملان این جنایت را خواستار شدند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ 05 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نمازگزاران ارومیه برای ابراز همدردی با خانواده های شهدای اقدام تروریستی ایادی استکبار در گلزارشهدای کرمان و اعلام انزجار از تروریسم سازمان یافته صهیونیستی و آمریکایی از مصلای امام خمینی (ره) به طرف خیابان شهید نوری (گلدیس سابق) تا تقاطع خیابان شهید پزشکیان راهپیمایی کردند.

نمازگزاران ارومیه‌ای در این راهپیمایی که  نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی نیز حضور داشت باسردادن شعارهایی ، جنایات رژیم صهیونیستی و اقدام تروریستی دشمنان ایران اسلامی را در کرمان محکوم کردند.

راهپیمایی کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر منافق نفرت و انزجار خود را از عاملان به شهادت رساندن زائران مزار سردار دلها و همچنین قتل عام های وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی نشان دادند.

در پایان این آیین، راهپیمایی کنندگان بیانیه ای در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیو یستی و حادثه تروریستی کرمان قرائت و بر پایان سریع جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار