رئیس اداره صمت بروجرد گفت: هزینه تهیه زولبیا و بامیه، نرخ جدید در ماه مبارک رمضان در شهرستان تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 10 March 2024

به گزارش تابناک لرستان، محمد اصل مرز اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و برآورد هزینه تهیه زولبیا و بامیه، نرخ جدید در ماه مبارک رمضان مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: زولبیا و بامیه درجه‌یک ۱۳۰ هزار تومان و زولبیا و بامیه درجه‌دو ۱۱۰ هزارتویمان تعیین شده و طبق بخشنامه اداره صمت و تأکید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان، نصب نرخ‌نامه در محل فروش الزامی است.

رئیس اداره صمت بروجرد اضافه کرد: طرح نظارت و بازرسی از بازار کالا‌های پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در این شهرستان آغاز شده و هفت تیم در مدت اجرای این طرح بر بازار کالا‌های پرمصرف نظارت دارند.

اصل مرز تصریح کرد: این طرح با حضور گروه‌های مشترک تعزیرات، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و بسیج پیشکسوتان از تاریخ ۱۵ اسفند لغایت ۲۰ فروردین سال آینده به‌طور همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت بر بازار اقلام پرمصرف مانند کیف و کفش، آجیل و خشکبار، لاستیک خودرو، شیرینی و شکلات، میوه و تره‌بار، لوازم‌خانگی، لوازم‌یدکی خودرو، رستوران‌ها، غذاخوری‌ها و واحد‌های عرضه‌کننده مواد پروتئینی است.

رئیس اداره صمت بروجرد ادامه داد: شهروندان هرگونه گران‌فروشی، کم‌فروشی و تخلفات مراکز عرضه و توزیع اقلام و کالا‌های پرمصرف را به شماره ۱۲۴ اطلاع دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار