در مراسمی با حضور مدیر درمان تأمین اجتماعی استان ایلام، رئیس جدید درمانگاه شماره 2 شهر ایلام معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۹ 09 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛  امروز سه شنبه ۲۱فرودین ماه، مراسم معارفه رئیس درمانگاه شماره ۲ با حضور، دکتر صبور مدیر درمان ، معاونین ،سرپرست روسای مراکز و جمعی از روسای ادارات مدیریت درمان  و کارشناسان در درمانگاه شماره ۲ برگزار شد.

در این مراسم  دکتر مسعود کشاورز،  بعنوان رییس درمانگاه شماره ۲ منصوب و از زحمات و تلاش های کورش مرادی در مدت ریاست درمانگاه شماره ۲ که به افتخار بازنشستگی نائل گردیده  تقدیر  و تشکر به عمل آمد . 

 مدیر درمان تامین اجتماعی استان در حاشیه این مراسم  با اشاره به لزوم تلاش جهادی برای  خدمت به مردم در دولت سیزدهم  و در راستای اهداف مدیرعامل  سازمان اظهار کرد:  مسئولیت ها برای تلاش بیشتر است و هرکس مسئولیت می پذیرد بایستی با صرف زمان مضاعف در خدمتگزاری به مردم پیش قدم باشد. 

دکتر هادی صبور افزود: تمامی پرسنل درمانگاه باید ضمن انجام وظیفه و ارائه خدمات درمانی بی منت به بیمه شدگان با هم فکری و تلاش بیشتر   سرپرست جدید درمانگاه را در اجرای هرچه بهتر برنامه ها به منظور ارائه خدمات مطلوب و شایسته به بیمه شدگان  و افزایش رضایتمندی آنان، یاری نمایند. 

  در ادامه رئیس جدید درمانگاه شماره 2 نیز ضمن تشکر از حسن نیت مدیر درمان و تشکر از تلاش های، مرادی رئیس درمانگاه که به افتخار بازنشستگی نائل شدند، اظهار کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم وظیفه ما در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی  حمایت های درمانی از کارگران به عنوان  اهرم های تولید می باشد. 

 دکتر کشاورز  در ادامه افزود: در راه جلب رضایت و خدمت به  مردم، هدف ما کسب رتبه نخست است که ان شاالله با همکاری کلیه همکاران این امر محقق  می گردد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار