حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی نوری در مراسم بزرگداشت شهید زاهدی
کد خبر: ۱۱۶۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۹ 10 April 2024

شهید زاهدی هر روز خودش را مسئول می دانست و در میدان ها حاضر بودشهید زاهدی هر روز خودش را مسئول می دانست و در میدان ها حاضر بودشهید زاهدی هر روز خودش را مسئول می دانست و در میدان ها حاضر بود

به گزارش تابناک گیلان وی با اشاره فاصله گرفتن شهید زاهدی از تعلقات دنیایی، افزود: این شهید بزرگوار در خط مقدم جبهه مقاومت نقش آفرینی کرد و توفیق شهادت نصیبش شد.
امام جمعه رشت شهید زاهدی را عاشق نماز و قرآن دانست و ادامه داد: سردار زاهدی مطیع امر ولایت بود و اخلاص داشت.
حجت الاسلام ابراهیمی نوری با بیان اینکه شهید زاهدی مانند همرزم شهیدش، حاج قاسم سلیمانی راز و نیاز با معبود را دوست داشت، خاطرنشان کرد: امثال سلیمانی ها و زاهدی ها سیراب از حقایق الهی بودند.
وی با اشاره به حضور با شکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال، عنوان کرد: این حماسه ثمره خون های پاک شهدای قدس از جمله شهید زاهدی بود؛ دشمن احمق صهیونیست خیال می کرد با شهادت فرماندهان ایرانی می تواند مردم را بترساند تا میدان را خالی کنند، اما شهدا زنده هستند و خونشان جوشش دارد و به جامعه حیات و بصیرت می بخشد.
امام جمعه رودسر با بیان اینکه دشمن می داند اگر به ایران ضربه بزند، هرگز آنها را رها نخواهیم کرد، گفت: اکنون ترس و وحشت صهیونیست ها را فرا گرفته و لذا دست به اقدامات کور در مناطق مرزی جنوب شرقی کشور زدند، اما سپاه و ارتش و نیروهای مقتدر اطلاعاتی و امنیتی و انتظامی کشور، پاسخ دندان شکن به همه دشمنان خواهند داد.
وی شهادت را برازنده شهدا دانست و تاکید کرد: شهید زاهدی و همرزمانش شهید راه آزادی قدس شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار