استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی معاون اقتصادی و برخی مدیران از کارخانه سیمان دشتروم بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۳ 14 April 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید، سید علی احمدزاده از نزدیک روند کار این کارخانه را مورد بررسی قرار داد.

مدیر عامل کارخانه سیمان دشتروم در این جلسه گفت: در ابتدای شروع دوره مدیریت با توجه به وجود برخی مشکلات، در جلسه رفع موانع تولید با همکاری مدیران ارشد استانی توانستیم برخی مشکلات را برطرف کنیم.
احسان یاوری پیرای افزود: برای اولین بار گاز کارخانه سیمان دشتروم در زمستان قطع نشد که این با پیگری‌های مسئولین استان در مرکز کشور و همکاری شرکت گاز انجام گرفت.
یاوری پیرای به برخی مشکلات این کارخانه اشاره کرد و گفت: دسترسی به فیبر نوری که مدیریت مخابرات استان قول دادند اقدام کنند، اما حالا اعلام می‌کنند که باید هزینه از انتقال خط فیبر نوری از سراب تاوه تا کارخانه را باید کارخانه پرداخت کند که ما انتظار داریم مخابرات ما را شهروند حساب کرده از همین فیبر که در دشتروم می‌گذرد مشکل ما را حل کند.

بازدید استاندار از کارخانه سیمان دشتروم / مشکلاتی که می توانند ضرر میلیاردی داشته باشند

وی ادامه داد: متاسفانه قطعی برق زیاد خصوصا در تابستان در روند کار کارخانه و تولید، وقفه ایجاد می‌کند این در حالی است که بدهی‌ها ما بروز است.
یاوری پیرای افزود: انتظار داریم که اگر قرار است قطعی صورت گیرد با هماهنگی باشد تا ما آماده باشیم و بتوانیم مشکلات را حل کنیم چرا که با هر روز قطعی برق میلیارد‌ها خسارت وارد می‌شود.
وی ادامه داد: در خصوص محیط زیست با توجه به مشکلاتی که سابق وجود داشت، حدود سه میلیارد تومان جریمه برای کارخانه منظور کردند البته در دوره جدید مدیریتی با تعویض فیلتر کمک بزرگی به حفظ محیط زیست انجام دادیم که امنون انتظار همکاری از محیط زیست داریم.
مدیر عامل کارخانه سیمان دشتروم در پایان گفت: از مدیر کل صمت استان انتظار داریم در خصوص حقوق دولتی معدن، با ما به شیوه استان‌های دیگر همکاری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار