مدیر انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه گفت: سومین جلسه باشگاه کتاب این انجمن امروز، دوشنبه در محل دفتر این انجمن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷ 06 May 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، کامران رضایی افزود: سومین جلسه باشگاه کتاب با هدف معرفی و بررسی کتب مرتبط با سینما و ادبیات دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ در محل دفتر انجمن سینمای جوان واقع در بلوار مصطفی امامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه انجمن سینمای جوانان کرمانشاه نخستین دفتر در کشور است که اقدام به تشکیل باشگاه کتاب کرده است اضافه کرد: فعالیت این باشگاه از اسفندماه سال گذشته در استان کلید خورد و تاکنون ۲ جلسه نیز با حضور علاقه مندان برگزار شده است.

مدیر انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه یادآور شد: باشگاه کتاب، در راستای ترویج هرچه بیشتر و مستمر فرهنگ کتابخوانی در بین مدیران، مربیان و هنرجویان انجمن در سراسر ایران و با هدف مطالعه تفکرات، نگرش‌ها و تجربیات سینماگران و نظریه‌پردازان این عرصه، تاسیس و در حال فعالیت است.

رضایی با بیان اینکه همه علاقه مندان حوزه کتاب و سینما می توانند در این جلسات حضور داشته باشند، یادآور شد: با توجه به اینکه تفکرات، نگرش‌ها و تجربیات سینماگران و نظریه‌پردازان این عرصه می‌تواند به شکل‌گیری الگوهای جدید کیفی و کمی در روند مدیریت، تدریس و فیلم‌سازی هنرجویان منجر شود از این رو این انجمن تلاش می‌کند تا این الگو را به کمک علاقه‌مندان به مطالعه، نقد و پژوهش در حوزه‌ سینما، به جریانی زنده و مستمر تبدیل کند.

رضایی گفت: در سومین جلسه باشگاه کتاب در کرمانشاه کتاب «چگونه فیلمنامه بنویسیم»، نوشته سید فیلد با حضور پیمان فلاحی یکی از مدرسان این انجمن و از نویسندگان کتاب این حوزه به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد.

هم اکنون بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستمر و حرفه ای با انجمن سینمای جوانان کرمانشاه فعالیت دارند.

انجمن سینما جوان کرمانشاه از سال ۶۴ فعالیت خود را آغاز کرده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار