شورای شهر دهلران بخواند ؛
آقای باویر ! جولان شما در فضای مجازی و به رخ کشیدن نیروهای غیر بومی بسیار مشمئزکننده است چرا که در ارزیابی صورت گرفته جایگاه شورای شهر دهلران رتبه سوم بوده و جایگاه شورای که شهردار منتخب شما برای شهر دهلران است رتبه چهارم بوده است !
کد خبر: ۱۱۶۵۹۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰ 08 May 2024

تابناک ایلام ، مجتبی کاور :: امروز مطلبی در فضای مجازی با عنوان جایگاه بومی یا غیربومی بودن مدیران به قلم رئیس شورای شهر دهلران منتشر شد که سطح اول آن آمده است این روزها با جابجایی برخی از مدیران شهرستان که اتفاقا"طبیعی می باشد.

برخی دلسوزانه، برخی طلبکارانه، برخی با نگاه به آینده جایگاه خویش دوباره حکایت انتخاب و انتصاب مدیران بومی یا غیربومی را در محافل و مجالس داغ نموده اند.

در پایان مطلب خود عنوان کرده است نه در مدیریت اسلامی و نه در مدیریت غربی ، بومی بودن و یا غیر بومی بودن از معیارهای انتخاب و انتصاب مدیران نمی باشد.یعنی ویژگی بومی و یا غیربومی بودن,نه جزو معیارهای تخصصی است و نه جزو معیارهای ارزشی و نه جزو معیارهای مکتبی اینگونه انتخاب ها می تواند آغاز راهی برای رسیدن به شایسته سالاری وتوسعه ،پیشرفت باشد.

اول جای شکرش باقی است که در سال منتهی به شورای شهر شاهد قلم فرسایی و درس اخلاق از سوی رئیس شورای شهر در فضای مجازی آن هم در باب مدیر بومی و غیر بومی افاضات خوبی داشته اند .

اما ای کاش رئیس شورای شهر همان طور که قلم به دست گرفته عملکرد نداشته اعضای شورای شهر در نشست خبری برای افکار عمومی بیان می کرد نه اینکه در مقابل نقد افکار عمومی و رسانه ها از انتخاب شهردار غیربومی به صورت غیر مستقیم در مقابل افکار عموی و رسانه به صورت غیر مستقیم جبهه بگیرد و به نوعی به تازد و نوشته رئیس شورا شهر دهلران بیشتر مصداق ضرب المثل "طرف تیر می اندازد و کمان را پنهان می کند " است !

ای کاش رئیس شورای شهر دهلران برای افکار عمومی توضیح بدهد که در ارزیابی صورت گرفته در بین 5 شورای در سطح شهرستان چه رتبه ای کسب کرده اند !

آقای باویر ! جولان شما در فضای مجازی و به رخ کشیدن نیروهای غیر بومی بسیار مشمئزکننده است چرا که در ارزیابی صورت گرفته جایگاه شورای شهر دهلران رتبه سوم بوده و جایگاه شورای که شهردار منتخب شما برای شهر دهلران است رتبه چهارم بوده است !

آقای رئیس شورا در مطلب منتشر شده شما به این اشاره شده که انتخاب ها می تواند آغاز راهی برای رسیدن به شایسته سالاری و توسعه ،پیشرفت باشد به راستی شما از کدام شایسته سالاری و توانمندی برای مردم شهر دهلران در بحث مدیران غیر بومی متازی لابد از شهردار منتخب خود که در واپیسن سالهای بازنشستگی قرار گرفته است و اگر شهردار منتخب بیشتر حکایت ضرب المثل را دارد بیل‌زنی باغچه خودت را بیل بزن قطعا در شهرداری اندیمشک از آن استفاده می شود! و یقیق داشته باشید آزموده را آزمودن خطاست ...!

حال جای بسی تامل و تفکر است که شورای شهر و شهرداری دهلران با همه امکانات از قبیل سنگ شکن ، کارخانه آسفالت ، نیروی فنی و مهندسی و امکانات در جایگاه سوم قرار بگیرد و شورای شهر پهله زرین آباد که در بن بست جغرافیایی و امکات است رتبه اول شورای های شهرستان را کسب کند که این نشان از تبلور و توانمندی شورای شهر پهله است آن وقت رئیس شورای شهر دهلران با نوشتن افاضات و پیش کشیدن جایگاه بومی یا غیربومی بودن مدیران فرار رو به جلو می کند! به قول معرف هیهات

آقای رئیس شورای ! نا کار آمدی ، تنش ، عدم همگرایی ، عدم تخصص ، ناتوانی در اداره امور ، دخالت در امور شهرداری ، ناتوانی در انتخاب شهردار منتخب و توسل به اشخاص غیر شورا می تواند بیانگر این باشد که این شورا علی رغم همه امکانات شورای شکست خورده چه در افکار عمومی و چه در عملکراست که در تاریخ از آن یاد خواهند کرد .

امیدوارم اگر رئیس شورا دگر باری تا زمان حضور در شورا قلم به دست گرفت از عملکرد شورا سخن براند ؛ یا زبان در کام گیرید!

در پایان هم توصیه می کنم اعضای شورای شهر دهلران برای فراگیری هر چه بهتر وظایف شورا و بهتر شدن عملکرد در سال آخر یک تور آموزشی به بخش پهله زرین آباد سفر کنید و امیدوارم دستگاه های نظارتی و استانداری در بحث معرفی شهردار دهلران دقت نظرکافی داشته باشند./م

بیشتر بخوانید:: 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اون مطلب مال خودش نبود سرقت ادبی کرده بود. به کامنت های پست در باور ما مراجعه کنید افتضاح بار اومده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار