تابناک هرمزگان-جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده شهرستان سیریک با محوریت بیماری مالاریا و آئدس در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸ 08 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// با حضور محمدرضا پاکروان فرماندار شهرستان، دکتر فریده فخار مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی استان، دکتر رزانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک، کارشناسان کنترل ناقلین استان و شهرستان، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی، جلسه کارگروه سلامت با محوریت مالاریا در سالن اجتماعات این فرمانداری تشکیل شد.

 

در این جلسه گزارش اقدامات صورت گرفته در برنامه مالاریا و کنترل ناقلین شهرستان توسط مهندس مرتضی آشوری کارشناس مسئول واحد بیماریهای شبکه بهداشت و درمان سیریک ارائه گردید.

 

طی این نشست دکتر فخار انجام این اقدامات را در شناسایی و درمان بموقع بیماران مالاریایی در شهرستان، موثر و مثبت برشمرد و بر لزوم همکاری همه جانبه تمامی ادارات در انجام بهسازی محیط و از بین بردن ژیت های لاروی سطح شهر و روستا، معرفی اتباع غیر ایرانی شاغل در شناورهای صیادی، زمین های کشاورزی، پروژه‌های در حال ساخت توسط کارفرمایان به مجموعه بهداشت و درمان شهرستان تاکید کرد.

 

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار