مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: طی 48 ساعت گذشته 45 عملیات مختلف امدادی و اطفای حریق توسط این سازمان انجام گرفت.
کد خبر: ۱۲۹۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲ 14 November 2015
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به عملکرد 48 ساعت گذشته سازمان آتش‌نشانی اظهار کرد: طی این مدت 45 عملیات مختلف در زمینه‌های ایمن‌سازی، حریق ضایعات، نجات و حریق به انجام رسید.

وی ادامه داد: از مجموع عملیات انجام شده در این مدت هفت مورد به حریق، 13 مورد به نجات، 6 مورد به حریق ضایعات و 19 مورد به ایمن‌سازی اختصاص داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اضافه کرد: سه مورد حریق در روز پنجشنبه و چهار مورد در روز جمعه، چهار مورد حریق ضایعات در روز پنجشنبه و دو مورد در روز جمعه به وقوع پیوست.

جعفری یادآور شد: 9 مورد از عملیات ایمن‌سازی نیز در روز پنجشنبه و 10 مورد دیگر در روز جمعه صورت گرفت، 6 مورد عملیات نجات نیز به روز پنجشنبه و هفت مورد دیگر نیز به روز جمعه تعلق داشته است.

وی در خصوص عملیات ایمن‌سازی انجام شده در روز پنجشنبه اظهار کرد: عملیات این روز شامل سه مورد نشت بنزین خودرو، دو مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد مشاهده جانور، یک مورد نشت گاز خودرو، یک مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد مشاهده حیوان موذی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: همچنین سه مورد مشاهده جانور، سه مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد قطع آژیر خودرو، یک مورد بریدن قفل موتور و دو مورد نشت گاز خودرو در زمینه ایمن‌سازی در روز جمعه انجام شد.

جعفری در خصوص عملیات حریق ضایعات بیان کرد: چهار مورد حریق ضایعات به روز پنجشنبه و دو مورد دیگر نیز به روز جمعه تعلق داشته است.

وی عملیات‌های حریق را مورد اشاره قرار داد و ابراز کرد: سه مورد حریق شامل یک مورد حریق منزل، یک مورد حریق نجاری و یک مورد حریق کارگاه تولیدی در روز پنجشنبه و سه مورد حریق منزل و یک مورد حریق باشگاه ورزشی نیز در روز جمعه ثبت شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ماموریت‌های نجات را مورد توجه قرار داد و بیان کرد:  چهار مورد محبوس شدن در آسانسور و دو مورد انگشتربری در روز پنجشنبه و سه مورد محبوس شدن در آسانسور، یک مورد اقدام به خودکشی،یک مورد محبوس شدن کودک در منزل و یک مورد انگشتربری نیز در روز جمعه انجام شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار