عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: کی‌روش مربی حرفه ای است و استعفا نمی‌کند.
کد خبر: ۱۳۰۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 17 November 2015
به گزارش تابناک تبریز ،شهرام دبیری در خصوص شایعه استعفای کارلوس کی‌روش از سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال ایران گفت: فکر نمی‌کنم چنین موضوعی صحت داشته باشد و این موضوع قطعاً شایعه است.

وی ادامه داد: به طور حتم شایعه استعفای کی‌روش را فردا در جلسه هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال که در محل این فدراسیون برگزار می‌شود، پیگیری خواهیم کرد هر چند که باز هم می‌گویم بعید است که چنین اتفاقی بیفتد.

دبیری گفت: کی‌روش یک مربی حرفه‌ای است و چون با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد دارد پایبند قراردادش می‌ماند و حرفه‌ای عمل می‌کند و امکان ندارد این کار را بکند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه پس از بازگشت کی‌روش از کشور گوام شخصاً با او تماس گرفته تا در این خصوص با وی صحبت کنم در مورد صحبت‌های سرمربی تیم ملی که ادامه کار کردن با این وضعیت دشوار است، تأکید کرد: او همین طوری یک حرفی زده است و می‌خواهد موقعیتش را تثبیت کند هر چند که این صحبت‌ها طبیعی است. کی‌روش می‌ماند و مشکلی هم پیش نخواهد آمد.

دبیری در مورد اینکه این شایعه از کجا نشأت گرفته است، گفت: واقعاً نمی‌دانم باید در این مورد صحبت کرده و سپس در این خصوص صحبت کنم.
منبع: فارس
برچسب ها: فوتبال ، کی روش ، دبیری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :