دبیری:
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال،گفت: نکته جالب برای من این است که هیات رییسه فدراسیون فوتبال هیچ موضع گیری در مورد سرمربی تیم المپیک نداشته و نمی دانیم خاکپور به چه چیزی واکنش نشان داده است.
کد خبر: ۱۳۳۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 22 November 2015
  شهرام دبیری روز یکشنبه در گفت و گو با  ایرنا، در پاسخ به انتقادات سرمربی تیم فوتبال المپیک درمورد انتشار رقم قراردادش با فدراسیون فوتبال،گفت: طبق اصول حرفه ای نباید قرارداد محمد خاکپور رسانه ای شود اما حالا هم که این اتفاق رخ داده مساله خاصی پیش نیامده که سرمربی تیم المپیک واکنش نشان می دهد.
وی درمورد اینکه خاکپور گفته است هیات رییسه فقط در قرارداد من ورود کرده، ادامه داد: هیات رییسه قرارداد تمامی مربیان تیم های ملی را مورد بررسی و تایید قرار می دهد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال،گفت: نکته جالب برای من این است که هیات رییسه فدراسیون فوتبال هیچ موضع گیری در مورد سرمربی تیم المپیک نداشته و نمی دانیم خاکپور به چه چیزی واکنش نشان داده است.
وی تصریح کرد: هیات رییسه فدراسیون فوتبال دقیقا همان قراردادی که کفاشیان ارایه کرد را مورد تایید قرارداده و هیچ تغییری در آن اعمال نشده است.
دبیری با تقدیر از اعضای هیات رییسه اظهار کرد: خوشحالم هیات رییسه فدراسیون فعال شده است و باید از این هم بهتر باشیم.
وی تاکید کرد: مسایل تیم ملی برای تمامی اعضای هیات رییسه اهمیت ویژه ای دارد و از کفاشیان خواسته ایم در هر نشست گزارشی از تیم های ملی ارایه دهد.

بدنبال مدارا با کی روش هستیم
دبیری درخصوص موافقت کفاشیان با مرخصی کی روش اظهار کرد: نظر هیات رییسه مدارا با کی روش بود و کفاشیان نیز خواست ما را اجرا کرد.
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه گفته می شود انتخاب رییس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی از میان اعضای هیات رییسه طرحی بوده تا خود او بتواند این مسئولیت را برعهده گیرد، گفت: شاید در هیات رییسه فعلی من گزینه جدی برای این مسئولیت باشم و دلیل آن سوابق زیادی است که در فوتسال دارم اما سئوالم اینجاست که مگر حضور من در هیات رییسه آینده که قبل از پایان سال مشخص می شود قطعی است که بخواهم چنین فکری داشته باشیم.
وی تاکید کرد: اگر چنین تصمیمی در هیات رییسه گرفته شد برای کمک به فوتسال و فوتبال ساحلی بوده و بحث های دیگر صحت ندارد.
محمد خاکپور در گفت و گویی ضمن ابراز ناراحتی از انتشار قراردادش در رسانه ها گفت: می خواهم بدانم آیا مبلغ قرارداد مربیان سایر تیم های ملی که همگی برایم محترم هستند نیز اعلام شده است؟ آیا همه می دانند فلان مربی در فلان رده چه مبلغی دستمزد می گیرد؟ اگر رسانه ای شده که حرفی ندارم اما تا جایی که من می دانم چنین اتفاقی رخ نداده و این برای اولین بار در طول سالیان اخیر است که فدراسیون مبلغ قراردادها را شفاف سازی می کند.
سرمربی تیم امید تأکید کرد: دلیل این مسئله را نمی دانم اما دوست دارم بدانم هیات رئیسه محترم در این یک سالی که قراردادهای ما امضا نشده بود کجا بود و چه می کرد.
همچنین خاکپور درباره تغییر در قراردادش گفت: با علی کفاشیان صحبت هایی انجام دادم و در جلسه ای که با هم داشتیم همه حرف هایم را زدم. از او تشکر می کنم که پیگیر تنظیم این قرارداد شد اما توافق هایی که با رئیس فدراسیون داشتم چیز دیگری بود و امروز می بینم که چیز دیگری مطرح می شود.
وی افزود: ما تنها کادر فنی هستیم که یک سال بدون ریالی پرداختی و البته بدون قرارداد کار کرده ایم و حالا متاسفم که می بینم بدون هماهنگی با ما رقمی اعلام شده و به تصویب هم رسیده است! از این موضوع خیلی ناراحتم و چیزی بیشتر از این به ذهنم نمی رسد تا بگویم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :