کد خبر: ۱۴۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 13 December 2015

به گزارش تابناک تبریز، در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم استقلال تهران بود که این بازی در پایان  با تساوی بدون گل به اتمام رسید.


سرمای شدید در تبریز سبب کاهش شدید تماشاگر در بازی شده و در هنگام شروع بازی تنها پنج هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور داشت.
سرمای شدید در ورزشگاه سبب شده بود تا عده‌ای از تماشاگران با خود پتو به ورزشگاه آورده و آن را به روی خود کشیده و از زیر پتو فوتبال را تماشا کنند.
تقریبا 50 نفر تماشاگر با لباس و شال و کلاه آبی در یک سمت ورزشگاه نشسته و به تشویق استقلال مشغول هستند.
امیر قلعه‌نویی و دستیارانش بعد از ورود به زمین به سمت نیمکت تیم استقلال رفته و به این تیم خیرمقدم گفته و با آنها دست دادند.
همانطور که پیش‌بینی می‌شد مهدی رحمتی به سمت امیر قلعه‌نویی نرفت تا روابط این دو همچنان تیره و سرد باشد. بقیه بازیکنان استقلال به سمت قلعه‌نویی رفته و برای وارد شدن به زمین از وی رخصت خواستند.

تراکتور در بازی امروز بدون بازیکن خط حمله به مصاف استقلال رفته است و سامان نریمان جهان که سال گذشته در بازی ورزشگاه آزادی درخشید، به عنوان نوک حمله به میدان رفته است.
سیروس دین محمدی و ستار همدانی بازیکنان سابق تیم‌های تراکتورسازی و استقلال با هم خوش و بش کردند. این دو بازیکن تبریز بوده و در زمان بازیکنی ابتدا در تیم تراکتورسازی وبعدها در استقلال توپ زده‌اند.

بازیکنان تراکتورسازی نیم ساعت قبل از آغاز مسابقه به زمین آمدند و به گرم کردن پرداختند که طرفداران این تیم تک تک آنها را تشویق کردند که در این بین بیشتر توجهات به سامان نریمان جهان و ایران پوریان بود، آنها از نریمان جهان خواستند که با گل زدن به استقلال زمینه‌ساز پیروزی تیمشان شوند.

ستار همدانی در حال حاضر در تراکتورسازی و سیروس دین‌محمدی در استقلال هستند.
پیش‌بینی می‌شد که کفاشیان به عنوان مهمان ویژه این بازی در ورزشگاه یادگار امام حضور داشته باشد، اما با توجه به لغو مجمع هیئت فوتبال آذربایجان شرقی، کفاشیان نیز قید سفر به تبریز را زد.

استقلالی‌ها زمانی که قصد داشتند از هتل شهریار تبریز خارج شوند، دچار مشکل شدند. ظاهرا ماجرا به این ترتیب بوده که با وجود این که استقلالی‌ها تسویه حساب لازم را با هتل شهریار کرده بودند به دلیل ناهماهنگی ایجاد شده چند کارمند هتل شهریار برای استقلالی‌ها مشکلاتی ایجاد کردند که این امر با ناراحتی کادر فنی استقلال همراه شد. کادرفنی استقلال معتقد بود که این ناهماهنگی با رسم مهمان نوازی سنخیتی نداشته و به همین دلیل از اتفاقات رخ داده بسیار ناراحت بودند.

هواداران تیم تراکتور سازی در دقیقه ۸۷ علیه سعید عباسی شعار هایی را سر دادند.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی زمانی که برای شروع نیمه دوم به زمین آمد در اقدامی جالب توجه یک لیوان چای با خود همراه آورده بود که این مسئله باعث تعجب حاضران در ورزشگاه شده بود.

* وحید طالب‌لو سه دقیقه بعد از اینکه نیمه دوم آغاز شده بود روی نیمکت استقلال نشست.

* در چند صحنه که بازی متوقف شده بود سروش رفیعی و میلاد فخرالدینی با یکدیگر به صحبت می‌پرداختند.

* قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی تاکید ویژه‌ای به پزشکان تیمش داشت تا وضعیت کاردوسو را پیگیری کنند.

* بلندگوهای ورزشگاه یادگار امام تبریز تعداد حاضران در استادیوم را ۷ هزار و ۱۱ نفر عنوان کرد و جالب اینجاست که اکثر تماشاگران در سکوت بازی را تماشا می‌کردند.

  • ستار همدانی مربی تیم تراکتورسازی در چند صحنه به داور وسط معترض بود که داور چهارم به وی تذکر داد.

در دقیقه ۶۸ دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال کاردوسو ضربه سنگینی به گردن و صورتش وارد شد و به همین دلیل جای خود را به میرهانی هاشمی داد.

کاردوسو بعد از تعویض با آمبولانس مستقر در ورزشگاه راهی بیمارستان شد تا معاینات دقیق بر رویش انجام شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :