دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی از تشدید تیم‌های نظارتی بر عملکرد دفاتر فروش بلیت در آستانه نوروز ۹۴ خبر داد.
کد خبر: ۱۵۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۸ 18 March 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی مجید فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: فعالیت تیم‌های نظارتی و بازرسی از مراکز فروش بلیت بویژه در خیابان‌های اطراف حرم رضوی و مراکز اقامتی از روز دوشنبه آغاز شده و تاکنون هیچ گزارشی مبتنی بر تخلف دریافت نشده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی از تشدید تیم‌های نظارتی بر عملکرد دفاتر فروش بلیت در آستانه نوروز 94 خبر داد و افزود: با متخلفان برابر با قانون برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی به عنوان معاون خدمات سفر فعالیت خود را ستاد هماهنگی سفر استان آغاز کرده است، بیان کرد: فعالیت تیم‌های نظارتی بر مراکز فروش بلیت به صورت روزانه انجام و گزارشات به ستاد تسهیلات سفر ارائه می‌شود.

فرقانی خاطرنشان کرد: تیم‌های نظارتی متشکل از 5 نفر و با همکاری تعزیرات، سازمان صنعت، معدن و تجارت، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی و گردشگری انجام می‌شود.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: مسافران و زائران نوروزی برای خرید بلیت به دفاتر مجاز تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و هواپیمایی مراجعه کنند تا با مشکل خاصی رو به رو نشوند.

وی با بیان اینکه فعالیت تیم‌های نظارتی بر عملکرد دفاتر مجاز فروش بلیت در طول سال نیز انجام می‌شود، گفت: در 12 ماهه امسال 30 مرکز غیر مجاز فروش بلیت در مشهد مقدس پلمپ شده است.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: متاسفانه در مشهد 250 تا 300 مرزکز فروش بلیت غیر مجاز در حال فعالیت بوده و این مراکز به صورت قارچ گونه در حال رشد است.

فرقانی با اشاره به اینکه در خراسان رضوی 330 دفتر خدمات مسافرتی مجاز فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: همچنین 260 دفتر خدمات مسافرتی مجاز در مشهد مقدس فعالیت می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار