رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال در تبریز توسط جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۷۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹ 09 February 2016
به گزارش تابناک تبریز،حجت‌الاسلام حسین تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز بر ضرورت برگزاری برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن با محوریت مبارزه با استکبار تاکید و اظهار داشت: مرام راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال پنج‌شنبه روز جشن انقلاب اسلامی، جشن پیروی ملت ایران و شکست حکومت 2500 ساله ستمشاهی و روز قطع ایادی استکبار از ایران اسلامی است.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال در استان آذربایجان‌شرقی و تبریز از ساعت 10 صبح از مساجد و محلات آغاز می‌شود و در تبریز راهپیمایی کنندگان  ساعت 11 در میدان نماز  اول راسته کوچه تجمع می‌کنند.

تقی‌زاده گفت:سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن تبریز سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران خواهد بود و بعد از آن قطعنامه راهپیمایی قرائت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این مراسم برای نخستین بار از سه خانواده معظم شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در مسیرهای راهپیمایی غرفه‌ها و نمایشگاه‌های متعدد و ایستگاه‌های هنری و هنرمندان دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت مبارزه همیشگی با استکبار است، گفت: این شعار مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و قرآنی بوده و نشانه تقابل حق و باطل است و همانگونه که آیات قرآنی بر مبارزه مستمر با باطل تاکید دارد دشمنی ما با استکبار نیز دائمی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در راهپیمایی امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده می‌شود و اولویت شعارها در یوم‌الله 22 بهمن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دستاوردهای مختلفی که داشته امروز توانسته به الگویی برای سایر ملت‌ها و کشورهای مظلوم و ستمدیده از استکبار باشد تا با تاسی از انقلاب ایران بر علیه متجاوزان به پا خواسته و از سرزمین خود و ارزش‌های آن دفاع کنند.

تقی‌زاده با تاکید بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ترویج و توسعه آن در بین مردم و به ویژه نسل جوان بیان کرد: برای اینکه بتوانیم انقلاب اسلامی و نظام را از مسیر پرتلاطم خود به راحتی عبور داده و نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان را به یاس تبدیل کنیم ضروری است تا در راستای حفظ و تقویت دستاوردها و آرمان‌های انقلاب تلاش همه‌جانبه‌ای انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مردم قهرمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان در 22 بهمن با حضور پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر چهره استکبار  زده و بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کنند که لحظه‌ای از حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دست بر نمی‌ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :