بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۸۷۱۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 24 February 2016
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.



در جلسه "سرلشکر سلیمانی" با "رهبر انقلاب" چه گذشت؟

خبرگزاری میزان- سردار سلیمانی گفت: بعد از هفته اول جنگ به تهران آمدم و بعد از جلسه با آقای لاریجانی در دبیرخانه ، با هم به مشهد رفتیم خدمت حضرت اقا تا گزارش آخرین وضعیت را بدهیم. در آن جلسه مقام معظم رهبری سفارشاتی فرمودند که آن را جزء الهامات الهی باید در نظر گرفت که انصافا سرنوشت جنگ را تغییر داد.

در جلسه به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس عصر دوشنبه، در دیدار جمعی از خانواده شهدای حرم، در مورد آخرین وضعیت مسائل منطقه ای توضیح داد و از شهدای مدافع حرم اهل بیت علیهم السلام و خانواده این عزیزان تجلیل کرد.

سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در این دیدار گفت: جنگ 33 روزه یک میدان آزمایش مهم در مصاف تفکر انقلابی در مقابل استکبار و قدرت طلبان بین المللی و منطقه ای بود.

فرمانده سپاه قدس تاکید کرد: وقتی جنگ 33 روزه  تعیین تکلیف  شد مقاومت جایگاه بسیار بالاتری یافت.

وی ادامه داد: در آن ایام من بیشتر در لبنان و در کنار دوستان حزب الله بودم و آقای دکتر لاریجانی دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی ، جنگ 33 روزه را در دبیر خانه با حضور ستاد کل و سپاه قدس پیگیری می کردند.

سردار سلیمانی تصریح کرد:بعد از هفته اول جنگ به تهران آمدم و بعد از جلسه با آقای لاریجانی در دبیرخانه ، با هم به مشهد رفتیم  خدمت حضرت اقا تا گزارش آخرین وضعیت را بدهیم. در آن جلسه مقام معظم رهبری سفارشاتی فرمودند که آن را جزء الهامات الهی باید در نظر گرفت که انصافا سرنوشت جنگ را تغییر داد.




تا آنجا که می‌توانستيم صلاحیت آنها را رد کرديم

گروه سياسي: دبیر شورای نگهبان در مراسم یادواره ۴۶ شهید مدافع حرم جنوب شرق استان تهران، با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی و شهادت‌طلبی‌ها همه‌چیز را دگرگون کرد، گفت: شما جاسوسان آمریکایی را دستگیر کرده و تا ۴۴۴ روز در زندان نگه داشتید که همه ثمره آن شهادت‌ها بود. وی افزود: اگر مردم در ۱۵ خرداد خون نداده بودند، امام را هم شهید می‌کردند و جشن می‌گرفتند که پیروز شدیم.

دبیر شورای نگهبان با یادآوری ایستادگی بسیجیان در برابر دشمنی تماماً مجهز و مورد حمایت آمریکا، فرانسه و آلمان در طول ۸ سال دفاع مقدس، گفت: یک‌بار که خدمت رهبر معظم انقلاب بودیم، ایشان از بابت قطعنامه صلح ابراز تأسف می‌کردند و غصه می‌خوردند و می‌فرمودند: «در شهادت بسته شد»، ولی حالا دوباره باز شده است و این جوانان با همان عشق و علاقه دوران دفاع مقدس با اصرار اجازه می‌گیرند و به سوریه که جبهه جنگ اسلام با کفر اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جبهه‌ای که جوانان ما در سوریه با آن می‌جنگند متکی به حمایت عربستان سعودی و اسرائیل است، خاطرنشان کرد: من تصور می‌کردم که جمله رهبری را که در محفل خصوصی فرمودند، نباید اعلام عمومی بکنیم، اما خودشان بعداً علنا اعلام کردند که اگر جوانان به سوریه نروند و نجنگند، دشمن در کرمانشاه و مناطق مرزی به ما حمله می‌کند.

آیت‌الله جنتی امنیت امروز ایران را معلول مقاومت جوانان کشور در سوریه با دشمن شمرد و گفت: به‌ویژه شهدای مهاجر، اجر مضاعف دارند زیرا که از وطن خود مهاجرت کردند و باید قدر آنها را بدانیم. وی با تأکید بر اینکه حکومت آل‌سعود در حال سقوط است، بیان داشت: امیدوارم جشن اصلی پیروزی را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود حضور مردم در انتخابات گوناگون را قابل‌تقدیر خواند و با تأکید بر اینکه آراء ملت مایه آبرو و افتخار مملکت و نظام است، گفت: در بعضی دیگر از کشورها، مردم مجبور به شرکت در انتخابات هستند و اگر خودداری کنند، مجازات و جریمه خواهند شد، درحالی‌که در ایران مردم با جان و دل از مادر با بچه در بغل و پیرمرد و پیرزن با قصد قربت در سرما و گرما در انتخابات شرکت می‌کنند و هر قدمی که در این مسیر برمی‌دارند، به منزله عبادت است.

وی تصریح کرد: خدا نیامرزد آن کسانی را که آرای ۴۰ میلیونی را در سال ۸۸ زیر سؤال بردند؛ چراکه این میزان رأی افتخاری برای مملکت و مایه مباهات ما به دنیا بود، اما یک‌مرتبه با ادعای تقلب، ۸ ماه کشور را به آشوب کشیدند و به قولی خسارات این فتنه از خسارات ۸ سال جنگ تحمیلی، کم‌تر نبود؛ چرا که در داخل مملکت زلزله‌ای ایجاد کرد. آیت‌الله جنتی در ادامه گفت: عاملان فتنه هنوز پررویی می‌کنند و فتنه‌گران در کشور سمت می‌گیرند، اما این پست‌ها غصبی است و آنها حق ندارند کم‌ترین سهمی در مدیریت کشور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شورای نگهبان در بررسی‌های صلاحیت‌ کاندیداهای انتخابات خبرگان و مجلس، صلاحیت کسانی را که کم‌ترین نقش و سهمی را در فتنه داشته‌اند، رد کرده است، تصریح کرد: ۱۲ هزار نفر در انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند که در این ۳۸ سال بی‌سابقه است که البته کاری سیاسی بود. دبیر شورای نگهبان با یادآوری دشواری بررسی سوابق این تعداد نامزد و زحماتی که برای آن کشیده شد، گفت: ما تا توانستیم تلاش کردیم افراد ذیصلاح وارد عرصه رقابت شوند، اما اگر هم افراد فاقد صلاحیتی از بررسی شورای نگهبان هم گذر کردند، مردم باید با بصیرت خود به آنها رأی ندهند.

وی با اشاره به اینکه مجلس خبرگان ۸۸ عضو داشته و وظیفه‌ای بر عهده اوست که هیچ رکن دیگری در نظام آن را برعهده ندارد، افزود: مجلس خبرگان باید آماده باشد که اگر روزی اتفاقی برای رهبر افتاد، اجازه ندهند خلائی در کشور به وجود آید و دشمن خوشحال شود و ستون فقرات نظام بشکند و رهبری که همه چیز حول آن چرخیده و اعتبار همه ارکان از اوست، خالی بماند.

آیت‌الله جنتی با یادآوری این نکته که دشمن در سال ۸۸ مترصد بود که با رحلت امام(ره) و با توجه به شهادت بسیاری از شخصیت‌ها، انقلاب متزلزل شود، گفت: مجلس خبرگان در آن مقطع همه آرزوهای دشمن را بر باد داد و کسی را که تالی تلو امام بود، به رهبری انتخاب شد که شجاع، مدیر، بابصیرت و دیگر صفاتی که یک رهبر باید داشته باشد و هرچه از عمرش گذشت، این صفات در او برجسته‌تر شد.

وی ادامه داد: یک عده‌ای که من نمی‌توانم تعبیر دیگری از آنها به‌جز همین یک عده‌ای بکنم، می‌گویند باید با آمریکا بسازیم و حتی مرگ بر آمریکا هم نگوییم؛ چراکه اگر آمریکا به ما کمک نکند، همه چیز از هم می‌پاشد. دبیر شورای نگهبان به دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آیا باید دشمن را در خانه راه دهیم؟ آمریکا قصد غارت مملکت ما را دارد.

وی با یادآوری تعابیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی درباره آمریکا، در بخش دیگری از سخنانش، اظهار داشت: از مجلس خبرگان خیلی کارها برمی‌آید؛ همان‌طور که می‌تواند یک رهبر را انتخاب کند، می‌تواند یک رهبر را عزل کند، یعنی اگر روزی رهبری انتخاب شد و بعد در طول زمان خبرگان دیدند که او شرایطش را از دست داده است و مثلاً غربی‌ها در او نفوذ کرده‌اند او را عزل می‌کنند، همچنین خبرگان می‌تواند اختیارات رهبر را کم و زیاد کرده و به او اختیارات مطلقه یا محدود دهد.

آیت‌الله جنتی گفت: یک عده‌ای شیاطین می‌گفتند ما باید عده‌ای را وارد مجلس خبرگان کنیم که درباره رهبری فکر کنند، اما شورای نگهبان تا آنجا که می‌توانست صلاحیت آنها را رد کرد. وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر نفوذ دشمن در ارکان مختلف، عنوان داشت: این شما مردم و این صندوق‌های رأی و انتخاب اصلح، ببینید کدامیک از کاندیداها بهترند، به آنها رأی دهید. دبیر شورای نگهبان گفت: اگر خودتان نامزدهای اصلح را می‌شناسید به آنها رأی دهید و اگر نمی‌شناسید از اهل بصیرت و تقوا بپرسید.




روحانی: به فهم مردم توهین نکنید

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه قدرت ایران تنها به نفت و منابع فیزیکی نیست، بلکه به همت مردم ایران و علم و دانش و توانمندی ملت آگاه و بزرگ و فهم و درک استعداد ایرانیان است تصریح کرد: به گونه‌ای با مردم سخن بگوییم که به فهم و عظمت و درک مردم توهین نکنیم.

پایگاه خبری انتخاب: رئیس جمهوری با بیان این که مردم به خوبی نامزدهای انتخاباتی را می شناسند، در واکنش به برخی اتهام ها گفت: نمی خواهد شماها با جملاتی استعمارگران پیر قدیمی از کار افتاده را بزرگ و ملت ایران را کوچک کنید؛ اشتباه می کنید.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم بزرگداشت پنجاه و پنجمین سالروز تاسیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه باز هم به حماسه و حضور مردم نیاز داریم اظهار کرد: نیاز داریم که ملت ایران به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهند و همه ما جمعه 7 اسفند در سراسر ایران پای صندوق‌های آراء بیاییم. و با گام دوم قدم‌های جدیدی برای سربلندی و سرفرازی ایران برداریم.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه باید از مذاکره کنندگان هسته‌ای بخصوص آقایان ظریف، عراقچی ، صالحی و بعیدی نژاد و همه آنهایی که برای برجام تلاش کردند ، تشکر کنیم گفت:‌ کسی به برجام با چشم بد نگاه نکند؛ چرا که برجام افتخار سیاسی ایران است.

وی با بیان اینکه از سال 2003 با شروع مذاکرات هسته‌ای از اهداف ما برداشتن حصر به روی صنعت هوایی کشور ما بود تصریح کرد:‌در آغاز سال 2005 آمریکا اعلام کرد که موانع دادن قطعات و امکانات فنی برای هواپیمای ایرانی را برداشتند اما این شرایط بعد از مدتی تغییر کرد. همچنین در این دوره از مذاکرات یکی از اهداف ما از روز اول مساله تعمیرات و سرویس‌های فنی صنعت هواپیمایی ایران بود که رفع شد و در برجام به طور کلی موانع برای خرید هواپیما برداشته شد.

رئیس دولت یازدهم خاطر نشان کرد:‌خوشحالم در اولین سفر اروپایی ام بعد از برجام توافق کلی برای خرید هواپیماهای نو برای مردم ما فراهم شد.

روحانی با بیان این که خوب است همه ما با اخلاق منصفانه سخن بگوییم اظهار کرد:‌رسانه‌ای نوشته بود برجام را به ثمر رساندند تا هواپیمای نو برای پولدار‌ها جهت سفر به اروپا بخرند. در حالی که آنهایی که به عمره ، عتبات عالیات و مشهد می روند نیز از هواپیما استفاده می کنند. همچنین اساتید دانشگاه، و آنهایی که می‌خواهند بیماران خود را به بیمارستان شهر و کشور دیگر برسانند نیازمند هواپیما هستند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه صنعت هوایی همان است که از دیرباز در قرآن با عنوان مرکب گوشمان به آن آشنا شده است، گفت: در قرآن مرکب به عنوان وسیله‌ی راحتی و وسیله‌ی جمال و زینت و فخر معرفی شده است و مسلمان باید به قرآنش متکی باشد. پس به آنهایی که این حرف ها را می‌زنند می‌گویم حداقل قرآن بخوانند و با هواپیما در نیفتند.

رئیس جمهور با بیان اینکه ما به همه کسانی که در کشور و ملت بزرگ ایران خدمت می‌کنند افتخار می‌کنیم گفت: ما کشوری نیستیم که فقط هواپیما بخریم و من در سفری که به پاریس داشتم به رئیس شرکت ایرباس گفتم ما بخشی از ایرباس را خواهیم ساخت و او پذیرفت که بخشی از بال و بدنه‌ی هواپیمای ایرباس توسط ایران تولید شود.

روحانی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت و رونق اقتصاد نیازمند ناوگان هوایی تازه نفس هستیم افزود:‌ یک و نیم برابر صندلی موجود را به حول و قوه الهی در صنعت هوایی فراهم خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شرق امروز اقتصاد نوظهور و غرب اقتصاد دیروز است، تصریح کرد: ایران است که اقتصاد دیروز و فردا را با صنعت هوایی و با فضای خود متصل خواهد کرد.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه 5 اسفند نه فقط برای هما، بلکه برای ملت ایران روز مبارکی است خاطرنشان کرد:‌خدا به ما سعادت داده که همواره به اسلاممان ببالیم و به ایرانمان بنازیم.

روحانی با بیان اینکه امروز همه تصمیم گرفته ایم ایرانمان را خانه تکانی و نوسازی کنیم گفت: ناوگان هوایی کشور را بازسازی خواهیم کرد و به آن دوستانی که کم لطفی می‌کنند می‌گویم توجه این دولت به جان و آبروی مردم و امید مردم و ملت ایران است.

وی با اشاره به این که مردم در سال 92 امید را آفریدند و بار دیگر در جمعه همین هفته امید را خواهند آفرید اظهار کرد:‌ ما ایرانی مقتدر و توانمند می‌خواهیم بیش از آنچه که در سالهای گذشته شاهد بودیم و در سالهای آینده باید گواه آن باشیم.

وی با تاکید بر اینکه قدرت ایران تنها به نفت و منابع فیزیکی نیست، بلکه به همت مردم ایران و علم و دانش و توانمندی ملت آگاه و بزرگ و فهم و درک استعداد ایرانیان است تصریح کرد: به گونه‌ای با مردم سخن بگوییم که به فهم و عظمت و درک مردم توهین نکنیم.

روحانی با بیان اینکه مردم دست استعمار را از کشور قطع کردند و در 22 بهمن به مملکت استقلال دادند و از کشورشان صیانت کردند گفت : این مردم به خوبی کاندیداها را می‌شناسند و با درک و فهمشان بهترین‌ها را بر می‌گزیدنند، بنابراین نمی‌خواهد با جملاتی به دنبال بزرگ کردن استعمار گران پیر قدیمی از کار افتاده باشیم و آنها را بزرگ کنیم و ملت ایران را کوچک کنیم که این کاری اشتباه است.

رئیس دولت تدبیر و امید با بیان اینکه از توانمندی‌های ملت ایران جلوگاه جایگاه ژئوپلتیک این کشور است گفت:‌ایران از دیر باز وسیله‌ی اتصال جهان شرق و غرب بوده است و قبل از آنکه جاده ابریشم باشد جاده اتصال ایران بزرگ برای جهانیان به عنوان نقطه تعادل در منطقه و جهان مطرح بوده که همه این ها به خاطر جایگاه جغرافیایی و تاریخی ایران بوده است.

رئیس دولت یازدهم خاطر نشان کرد:‌ایران نه تنها مسیر رفت و آمد شرق و غرب را فراهم کرده است بلکه فرهنگی بزرگ را اول به غرب و بعد به شرق برای همه انسان‌های فرهیخته جهان ارزانی داشته است. چون هر جا اسلام از طریق ایران رفته است آن اسلام واقعی و معتدل و امت وسط بوده است.

روحانی افزود: اسلامی که از لابلای اشعارمولانا و حافظ و سعدی و فردوسی بیرون می‌آید را نمی‌توان با عده‌ای افراطی و آدم کش که امروز جهان را به خطر انداخته‌اند مقایسه کرد.

وی خاطر نشان کرد:‌ایران نه تنها نزدیکترین راه هوایی غرب به شرق است و نه تنها تهران می‌تواند بهترین هاب هوایی برای سفر منطقه‌ای باشد بلکه باید بهترین وسیله ی نقل و انتقال فرهنگ ، تمدن ، سیاست و استقلال برای ملت‌های جهان بوده و باشد.

وی با اشاره به اینکه قدرت ایران به این است که نقش خود را در اتصال به جهان بازیابد اظهار کرد:‌ هم در جاده و ریل و هم در صنعت هوایی باید به این مهم بپردازیم.

روحانی با بیان اینکه هما باید به جایگاه گذشته و حتی برتر از آن برگردد تصریح کرد:‌ دیدن هواپیمایی با آرم هما و ایران ایر در فرودگاه‌های جهان باعث افتخار ماست و باید به عنوان یک قدرت بزرگ هوایی برای حمل و نقل مسافر و بار دو مرتبه حضور پیدا کنیم که این حضور نزدیک است.

رئیس جمهور ادامه داد:‌تا کی مردم ایران توسط ایرلاین‌هایی که در دهه‌های اخیر اطراف ما بخصوص جنوب خلیج فارس حضور پیدا کرده‌اند تحقیر شوند و تا کی مردم ما به دنبال آژانس‌های هوایی باشند تا با ایرلاین‌های بیگانه به منطقه و جهان پرواز کنند. بلکه مردم ایران باید در هواپیمایی که اینجا تعمیر شده و به لحاظ فنی چک می‌شود و غذایش در ایران تهیه می‌شود و خلبان با تجربه‌ی ایرانی و مهماندار مهربان و با اخلاق ایرانی دارد سفر کنند.

روحانی با اشاره به اهمیت موضوع سلامت و اخلاق در صنعت هوایی ایران گفت: وقتی سوار هواپیمای ایرانی می‌شویم باید احساس کنیم در امن‌ترین پرواز هستیم و وقتی خلبان با ما حرف می‌زند و مهماندار از ما پذیرایی می‌کند باید احساس کنیم اخلاق ایرانی ظهور یافته است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه یک بخش بازسازی صنعت هوایی ، نوسازی ناوگانهای هوایی است و موارد دیگری نیز وجود دارد گفت: برای همه ما افتخار است که صنعت هوایی موجب اقتدار کشور باشد و ما ژئوپلتیک ایران را در یک بخش احیا کردیم و بار دیگر ایران از لحاظ صنعت هوایی جهان شرق و غرب را متصل می‌سازد.

روحانی همچنین به بیان خاطره‌ای در رابطه با آخرین سفر هوایی خود قبل از انتخابات 24 خرداد 92 پرداخت و گفت:‌ در آن سفر برج مشهد به نمایندگی از طرف تمام برج‌های ایران با من صحبت کرد و گفت که پیروزی شما را در انتخابات تبریک می‌گویم و من تعجب کردم چون هنوز انتخابات نشده بود اما بعد از برگزاری انتخابات و اعلام نتایج متوجه شدم گویا آنهایی که در برج هستند خیلی چیزها را آن بالا می‌بینند که ما این پایین نمی‌بینیم.




آتش زدن خودروی یک نامزد مجلس +عکس

خبرگزاری ایلنا: یک کاندیدای اصلاح طلب حوزه شبستر گفت: عده ای اتومبیل مرا با بنزین به آتش کشاندند.

مسعود نمازی اظهار داشت: عده ای در شهرستان شبستر به منزل من حمله‌ور شده و با ریختن بنزین روی ماشین من، آن را به خاکستر تبدیل کرده‌اند.

او با بیان اینکه برخی پس از به آتش کشیدن اتومبیل من، به منزل برادرم نیز حمله کرده و همسر برادرم را با چاقو تهدید کرده‌اند، ادامه داد: آنها در توجیه چنین عمل وحشیانه‌ای گفتند این کار را انجام دادیم «تا شما باشید کاندیدا نشوید.»

این کاندیدای اصلاح طلب حوزه شبستر با اشاره به به آتش کشیده شدن اتومبیل و تهدید یکی از اعضای خانواده‌اش گفت: این حرکت اخیر نشانه عجز رقباست.

آتش زدن خودروی یک نامزد مجلس +عکس





اقدام عجیب همسر فوتبالیست معروف بعد از زایمان

پس از زایمان همسر فوتبالیست معروف ،یک خبر شگفت انگیز و عجیب توجه رسانه های ورزشی را به خود جلب نموده است . مدتیست برخی افراد جفت جنین خود را پس از زایمان ، می خورند و برای آن خواصی ذکر میکنند ! برخی افسانه ها می گویند بهترین روش برای کاهش افسردگی پس از زایمان خوردن جفت جنین است. اخیرا نیز همسر فوتبالیست معروف فوتبال جفت جنین پسرش را کپسول خوراکی نموده و مصرف می نماید


کاپیتان منچستر یونایتد صاحب یک پسر شده است و همسر کاپیتان معروف فوتبال منچستر یونابتد به توصیه یکی از دوستانش تصمیم گرفته است کپسولهای خوراکی از جفت جنین نوزاد تازه متولد شده خود ساخته و انها را روزانه مصرف نماید. 


خانم کولین سومین فرزند پسرش به نام کیت جوزف رونی را بدنیاآورد.وی با گذاشتن پستی در صفحه تویتر خود عنوان نمود قصد دارد جفت جنین خود را که سرشار از آهن و ویتامین است را بخورد.قرار است شرکت پلاسنتا پلوس لیورپول جفت پسرش کیت را به کپسولهای خوراکی تبدیل نموده تا وی روزانه آنها را مصرف نماید.کولین می گوید من تا کنون از این موضوع خبر نداشتم تا اینکه یکی از دوستانم به من پیشنهاد خوردن جفت را داد.برخی معتقدند جفت جنین سرشار از آهن است و در درمان افسردگیهای پس از زایمان موثر است.

اقدام عجیب همسر فوتبالیست معروف بعد از زایمان





اسامی نهايي کاندیداهای اصلاح طلبان در سراسر ایران برای انتخابات مجلس دهم

تعدد لیست ها و نیز وجود فهرست های جعلی باعث شده است مردم در شناسایی کاندیداهای واقعی جریان های سیاسی مورد علاقه، با سردرگمی مواجه شوند.
از این رو اسامی نهايي کاندیداهای جریان اصلاح و اعتدال «
گام دوم» در استان های کشور را که به تأیید شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبانرسیده است، منتشر می کند.

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان آذربایجان شرقی

حوزه تبریز:

1- مسعودپزشکیان

2-علی اصغر الموسوی

3-حجت الاسلام عباس عباس زاده

4-دکتر محمد رضا اسلامی

5-شهاب الدین بی مقدار

6-زهرا ساعی

حوزه هشترود

غفار اسماعیلی

حوزه اهر وهریس

بیت الله عبدالهی

حوزه میانه

1-حافظ شورچی

2-محمد حسین بهبودی

حوزه سراب

1- نصیر پور

حوزه مرند و جلفا

کریم شافعی

حوزه بستان آباد

غلام رضا نوری

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان آذربایجان غربی

حوزه خوی

امین محمدی

حوزه نقده واشنویه

عبدالکریم حسینی زاده

حوزه ماکو و پل دشت

عین الله شریف پور

حوزه میاندوآب

1- مریم مسرت

2- صمد یگانه

حوزه ارومیه

1-الهه سرشار

2-سید هادی بهادری

3-مجید میلان

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان اردبیل

حوزه اردبیل

1-حجت الاسلام سرداری

2-محمد فیضی

3-رضا کریمی

حوزه پارس آباد

عباس جهانگیر زاده

حوزه گرمی

میر حمایت میر زاده

حوزه مشکین شهر

یونس اسدی

حوزه خلخال

ضرغام مقربی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان اصفهان

حوزه اصفهان

1-مینو خالفی

2-مسعود حمیدی

3-آجودانی

4-عابدی

5-خانم تاج الدین

حوزه نائین

کریمی

حوزه فریدن

شریفی

حوزه نجف آباد

محمد حسن سورانی

حوزه شهرضا

علی شجایی

حوزه خمینی شهر

محمد تقی لطفی

حوزه اردستان

احمد رمضانی

حوزه نطنز

علی باغبانیان

حوزه گلپایگان

علی بختیار

حوزه شاهین شهر و میمه وبرخوار

سید محمود حسینی

حوزه فلاورجان

منصور علی رحیمی

حوزه لنجان

مزعل حسنی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب حوزه های انتخابیه استان البرز

حوزه کرج

1- ناصر حاجیان مطلق

2- قدیر مهدوی کلیشمی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح در حوزه های انتخابیه استان ایلام

حوزه ایلام ، مهران شیروان و چرداول

1- دکتر جلال میرزایی

2- سعید لطفی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و در حوزه های انتخابیه استان بوشهر

حوزه بوشهر ،گناوه،دیلم

خدری

حوزه دشتستان

محمد باقر سعادت

حوزه دشتی وتنگستان

پاکدل

حوزه کنگان ، دیر وجم

بردستانی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب انتخابیه استان چهار محال وبختیاری

حوزه اردل فارسان و کوهرنگ

دکتر علی کاظمی بابا حیدری

حوزه بروجن

مهندس حمید شفیع زاده

حوزه شهرکرد

دکتر اردشیر نوریان

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان خراسان جنوبی

حوزه بیرجند

حمید آیتی

حوزه قائن

علی اسماعیلی

حوزه نهبندان

دکتر اسماعیل اعزازی

حوزه فردوس وسرایان وطبس وبشرویه

روح الله دوست حسینی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان خراسان رضوی

حوزه مشهد

1- حسین امینی

2- تقی ابراهیمی سالاری

3- علیرضا شهریاری

4- محمد رضا کلا ئی

5- نسرین یوسفی

حوزه گناباد

منصوریان

حوزه درگز

حاتمیان

حوزه تربت حیدریه

طاهر احمدی

حوزه کاشمر

بنیادی

حوزه خواف

نگهبان سلامی

حوزه سبزوار

1- رمضانعلی سبحانی فر

2- محمد رضا راه چمنی

حوزه نیشاپور

گرمابی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان خراسان شمالی

حوزه بجنورد

1- علی قربانی

2- علی اکبری

حوزه اسفراین

حاتمی

حوزه شیروان

قربانعلی اسدی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان خوزستان

حوزه اهواز

1- ساری

2- کاظمی نسب (الباجی)

3- یوسفی

حوزه آبادان

1- دهدشتی

2- حمیدی

3- فیروزی

حوزه اندیمشک

جهانبخش قلاوند

حوزه بندر ماهشهر ، امیدیه ، هندیجان

دژمان

حوزه بهبهان

ضرغامی

حوزه خرمشهر

صالح سواری

حوزه دزفول

صدرا

حوزه دشت آزادگان و هویزه

شمس الله بهمئی

حوزه شادگان

هاشم خنفری

حوزه شوش

سید رسول موسوی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان زنجان

حوزه زنجان

1- سید افضل موسوی

2- حجت الاسلام کریم خان محمدی

حوزه خدابنده

سید ابوالحسن رضوی

حوزه ماه‌نشان

ملک حسین کریمی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح در حوزه های انتخابیه استان سمنان

حوزه سمنان

احمد همتی

حوزه گرمسار

اسدی

حوزه شاهرود

محمد حسین صادقی

حوزه دامغان

محمد علی محتشمی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان سیستان و بلوچستان

حوزه زابل

1- احمد علی کیخواه

2- دکتر فرهاد شهرکی

حوزه زاهدان

1- غلامرضا عزیزیان

2- علیم یارمحمدی

حوزه ایرانشهر وسرباز و دلگان

ناصر درخشان

حوزه خاش نصرت آباد میر جاوه و کورین

امان الله کردی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان فارس

حوزه شیراز

1- فرج الله رجبی

2- علی اکبری

3- مسعود رضایی

4- بهرام پارسایی

حوزه جهرم

ارجمندی

حوزه داراب ورزین دشت

رضا انصاری

حوزه اقلید

عابدینی

حوزه آباده ،بوانات و خرم بید

صادقی پور

حوزه فیروز آباد وفراشبند

کوروش کرم پور

حوزه نی ریز و استهبان

دکتر محمد صادق کشفی نژاد

حوزه نور آباد و ممسنی

گودرزی

حوزه لامردومهر

محسن علوی

حوزه لارستان

زاهدی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان قزوین

حوزه قزوین، البرز ،آبیک

سیده حمیده زر آبادی

حوزه بوئین زهرا وآوج

روح الله بابایی صالح

حوزه تاکستان

بهمن طاهر خانی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان قم

1-علي اردشير لاريجاني

2- حجت الاسلام والمسلمين علي بنايي

3- شادنوش

4-نجفي

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان کردستان

حوزه مریوان

فیروز عارفی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه

حوزه سنقر

محمد حسین خوش اقبال

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان کرمان

حوزه کرمان

1- خانم دکتر زهره سالاری

2- غلام عباس نوذری

حوزه زرند

حسین امیری

حوزه بافت

علی برز بختیاری

حوزه کهنوج

احمد حمزه

حوزه بم

نیکزادی

حوزه جیرفت

دکتر اعظمی

حوزه شهر بابک

علی اسدی

حوزه رفسنجان

محمدی انارکی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان کهکیلویه و بویر احمد

حوزه بویراحمد و دنا

محمد بهرامی

حوزه کهکیلویه

علی کامرانی

حوزه گچساران

غلامرضا تاج‌گردون

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان گلستان

حوزه گرگان

1- نور محمد تربتی نژاد

2- عبدالغفار رادمهر

حوزه رامیان وآزاد شهر

غلامعلی کوهساری

حوزه کرد کوی ، ترکمن گمیشان و بندر گز

رامین نور قلی پور

حوزه گنبد کاووس

قرجه طیار

حوزه مینو دشت ،گالیکش کلاله و مراوه تپه

غلامعلي شه مرادی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان گیلان

حوزه رشت

1- غلام علی جعفرزاده

2- سید محسن واحدی

3- محمد ثادق حسنی

حوزه فومن

مهدی افتخاری

حوزه تالش

منصور یوسفی

حوزه آستانه اشرفیه

محمد حسين قربانی

حوزه بندر انزلی

حسن ميرزا پور

حوزه رودسر و املش

محمد مهدي رهبري

حوزه لاهیجان و سیاهکل

ابوذر ندیمی

حوزه لنگرود

مهرداد بائوج لاهوتي

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان لرستان

حوزه خرم آباد

1- سید محمد خان بیرانوندی

2- بهزاد مومنی مقدم

حوزه پل دختر

دکترچراغی

حوزه بروجرد

1- دکتر ابوالفتحی

2- دکتر روح بخشیان

حوزه الیگودرز

داراب گنجی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان مازندران

حوزه ساری

1- علی اصغر یوسف نژاد

2- محمد دامادی

حوزه بهشهر و نکا

سید احمد میری قلعه سری

حوزه محمود آباد و نور

عباس يزداني

حوزه رامسر و تنکابن

شریعت نژاد

حوزه بابل

1-دکتر علی نجفی

2- دکترقاسم زاده

حوزه قائم شهر

1- عبدااه رضیان

2- حسینی

حوزه آمل

خضرايي

حوزه بابلسر و فریدونکنار

رضوان هاشم ورزي

حوزه نوشهر و چالوس

حمزه علي رياحي

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب و مورد حمایت در حوزه های انتخابیه استان مرکزی

حوزه اراک کمیجان و خنداب

1- داوود نعیمی

2- سید مهدی مقدسی

حوزه شازند

علی ابراهیمی

حوزه خمین

دکتر مطلبی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان هرمزگان

حوزه میناب ، رودان جاسک و سیریک

مصطفی ذوالقدر

حوزه لنگه و بستک و پارسیان و کیش

خالد زمزم نژاد

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان همدان

حوزه همدان

1- علی اسدی

2- مرتضی حسنی حلم

حوزه ملایر

1- محمد کاظمی

2- علیرضا امامی

حوزه تویسرکان

مفتح

حوزه بهار و کبودرآهنگ

علی یعقوبی

حوزه زرن

حسن لطفی

حوزه نهاوند

سلگی

فهرست اسامی نامزدهای اصلاح طلب در حوزه های انتخابیه استان یزد

حوزه یزد

سید ابولفضل موسوی بیوکی

حوزه اردکان

محمدرضا تابش

حوزه میبد

دکتر کمال دهقانی فیروز آبادی

حوزه مهریز و بافق و…. ابرکوه و خاتم

دکتر علیرضا زارع بیدکی



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار