معاون سیاسی فرماندار لنگرود:
ین تعداد مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی هتل، هتل آپارتمان، کمپ، مهمان‌پذیر، پلاژ، منازل استیجاری و اقامتگاه‌های موقت اسکان داده شدند.
کد خبر: ۱۹۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 07 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، محمدرضا محمدی صبح امروز در جمع مدیران این شهرستان با ارائه آمار ورود گردشگران نوروزی به لنگرود اظهار کرد: در نوروز امسال 2 میلیون و 240 هزار مسافر در قالب 560 هزار دستگاه خودرو وارد این شهرستان شدند.

وی از اقامت 195 هزار مسافر نوروزی در لنگرود خبر داد و گفت: این تعداد مسافر و گردشگر در مراکز اقامتی هتل، هتل آپارتمان، کمپ، مهمان‌پذیر، پلاژ، منازل استیجاری و اقامتگاه‌های موقت اسکان داده شدند.

به گفته معاون سیاسی فرماندار لنگرود، حدود 20 ایستگاه شامل واحد اطلاع‌رسانی، فرهنگی، پایگاه‌های امداد خودرو و اورژانس و نمایشگاه محصولات صنایع‌دستی برای رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی در شهرستان مستقر بود.

وی با بیان اینکه هفت جلسه اجرایی تسهیلات نوروزی برای آمادگی و استقبال از مسافران نوروزی تشکیل شد، تصریح کرد: سرکشی و نظارت مستمر بر تاسیسات و اماکن گردشگری لنگرود برای ارائه خدمات بهتر به هموطنان از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در ایام نوروز بود.

محمدی تالاب بین‌المللی کیاکلایه، ساحل زیبای چمخاله، پارک فجر، پارک‌های جنگلی خرما، مریدان و بلوردکان، پل خشتی، خانه منجم‌باشی، بقاع متبرکه 12 تن ملاط، آقا سید محمد حسین، آقا سید محمد سفید آستانه و ... را از مهم‌ترین مراکز گردشگری و مذهبی شهرستان در جذب مسافران و گردشگران نوروزی اعلام کرد.

پذیرش 10 هزار نفر روز مسافر در ستاد نوروزی آموزش و پرورش لنگرود

رئیس اداره آموزش و پرورش لنگرود نیز از پذیرش 10 هزار نفر روز مسافر در ستاد نوروزی این اداره خبر داد و گفت: طرح اسکان مهمانان و مسافران توسط ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش لنگرود از 28 اسفند 93 آغاز شد و تا 12 فروردین 94 ادامه داشت.

جمشید بائوج لاهوتی، با اشاره به نامساعد بودن وضعیت آب و هوایی در ایام نوروز امسال و دارا بودن لنگرود از ظرفیت‌های فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری فراوان، تصریح کرد: پذیرش مهمانان نوروزی توسط این ستاد نسبت به سال گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

وی همکاری 50 نفر عوامل اجرایی ستاد مذکور در طول ایام نوروز را از اقدام‌های مهم ذکر کرد و یادآور شد: به‌زودی در جلسه‌ای از تلاش این همکاران قدردانی می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار