بازدید قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی از نمایشگاه صنایع دستی برج تجارت جهانی
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی از نمایشگاه صنایع دستی نوروز 95 در برج تجارت جهانی تبریز بازدید کرد.
کد خبر: ۲۰۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴ 24 March 2016
مهندس محمد صادق پور مهدی به همراه فرماندار تبریز و مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی به منظور بررسی وضعیت نمایشگاه صنایع دستی استان که به مناسبت عید نوروز در مرکز تجارت جهانی تبریز برپا شده است، به بازدید از این مکان پرداخت.
 
وی افزود: با توجه به بررسی های انجام شده و میزان استقبال و رضایت مردم استان و گردشگران از این نمایشگاه، باید اذعان داشت، کیفیت ارائه خدمات به گردشگران نوروزی به خصوص در حوزه صنایع دستی نسبت به سال های قبل ارتقا چشمگیری داشته است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر، به ویژه اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در بسترسازی و تسهیل شرایط برای حضور گردشگران در استان از زحمات این اداره کل قدردانی به عمل آورد.

وی با اشاره به شعار سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" بر لزوم بهره گیری از توانمندی حوزه صنایع دستی در شکوفایی و خودکفایی اقتصادی تأکید کرد.

پورمهدی با تأکید بر اتکا حوزه صنایع دستی  به هنر و مواد اولیه بومی، از توجه و سرمایه گذاری به این بخش در راستای ایجاد اشتغال و درآمدزایی به عنوان یک ضرورت یاد کرد.

وی در خاتمه گفت: ما آذربایجانی ها همواره به مهمان نوازی شهره بوده ایم و امیدواریم با بهبود شرایط آب و هوایی استان طی روزهای آتی، شاهد افزایش تعداد مسافران در دور دوم مسافرت های نوروزی باشیم. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار