امام جمعه بهشهر
امام جمعه بهشهر با بیان اینکه شهرستان بهشهر فاقد موزه است و بسیاری از اشیای تاریخی این شهرستان در موزه شهرهای ساری و بابل نگهداری می شود، از مسئولان خواستار ایجاد موزه در بهشهر شد.
کد خبر: ۲۱۲۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 16 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری اظهار کرد: صله رحم سنت دیرینه و پسندیده ای است که اسلام نیز بر آن تاکید داشته که به همین منظور مومنان نباید با یکدیگر بیگانه و از حال هم بی خبر باشند.

وی افزود: حیات دنیوی زمانی به رشد و شکوفایی می رسد که زندگی فردی و اجتماعی نیز به نور ایمان روشن شود و مومن باید وظیفه شناس و اهل کار و تلاش باشد و از انجام هرگونه کار بیهوده مانند شایعه سازی، غیبت کردن و تهمت زدن پرهیز کند.

جباری خاطرنشان کرد: مومن باید بر هواهای نفسانی خود غالب و فائق شود و روح خود را برای رشد کمالات معنوی مستعد سازد زیرا مومنان در راه ایمان با استقامت و پایداری می توانند ملتی مجاهد و انقلابی باشند.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه برخی از مسئولان وارد میدان عمل می شوند و برخی دیگر فقط معترض و منتقد هستند، افزود: از مسئولان، مدیران و نیروهای خدماتی و تولیدی شهرستان می خواهم که همه پای کار بیایند و برای پیشرفت و رونق شهرستان بهشهر همه توان خود را بکار ببندند.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شهرستان بهشهر فاقد موزه است و بسیاری از اشیای تاریخی این شهرستان در موزه شهرهای ساری و بابل نگهداری می شود، از مسئولان خواستار ایجاد موزه در شهرستان بهشهر شد.

جباری گفت: با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل ؛ باید همه مسئولان از پوسته خود بیرون بیایند و آستین همت را بالا بزنند و نیز به مطالبات مردمی و نیازها و کمبودهای شهرستان توجه کنند و پایان سال 95 کارنامه خوبی ارائه دهند تا شاهد اقدامات و تحولات جدید در شهرستان باشیم.

خطیب جمعه بهشهر با بیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ایران است، افزود: آمریکایی ها باید بدانند که ملت ایران درس آموز مکتب شهادت است و همیشه برای دفاع از ارزش های دین اسلام و انقلاب اسلامی حاضر و آماده است.

جباری با تاکید بر اینکه امروزه جنایت دولت آمریکا بر دولت و ملت هیچ کشوری پوشیده نیست، تصریح کرد: اسرائیل و صهیونیسم جهانی در منطقه سرک می کشد و سعی دارد که رخنه و نفوذ کند اما قطعا راه به جایی نمی برد و اسلام همیشه پیروز است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار