کد خبر: ۲۲۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹ 03 May 2016

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان گرفت: طی 24 ساعت گذشته در زاهدان 5 عملیات امدادی انجام شد.

«شاقوزایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: دیروز به‌علت رعایت نکردن نکات ایمنی در استفاده از اجسام آتش‌زا و شعله‌ور یک حریق منزل مسکونی به همراه یک حریق مغازه رخ داد که آتش‌نشانان با حضور به موقع این دو را مهار و از سرایت آن به منازل و مغازه‌های اطراف پیشگیری کردند.

وی ادامه داد: در این روز دو عملیات قفل شدن درب و حتی محبوس شدن کودک در منزل به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اعلام شد که دو مورد اعلامی نیز با حضور آتش‌نشانان برطرف و کودک نیز رهاسازی شد، از این‌رو لازم است والدین پیش از خارج کردن از منزل نسبت به همراه داشتن کلید و سالم بودن قفل اطمینان حاصل کنند تا دچار چنین حوادثی نشوند.

شاقوزایی گفت: یکی دیگر از امدادرسانی انجام‌شده آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان در روز گذشته ایمن‌سازی محل یک دستگاه خودروی پراید به‌علت نشت بنزین بود که خوشبختانه با حضور به‌موقع در این محل از بروز حادثه پیشگیری به عمل آمد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرستان زاهدان یادآور شد: شهروندان با رعایت نکات ایمنی می‌توانند خود را در مقابل حوادث ایمن کنند، از این‌رو باید تا آموزش‌ها و هشدارهای ایمنی اعلام شده را جدی گرفته و رعایت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار