رییس ستاد انتخابات شهرستان تبریز با تکذیب انتشار خبری مبنی بر اتمام بازشماری صندوق‌های اخذ رای توسط یکی از رسانه‌های محلی گفت: فعلا فرآیند بازشماری آرای صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر به اتمام نرسیده و فرآیند بررسی هشت صندوق به امروز موکول شده است.
کد خبر: ۲۳۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 28 May 2016
 رحیم شهرتی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا  با بیان اینکه تمامی آمار ارائه شده در فضای مجازی و سایر شبکه‌های ارتباط جمعی، کذب بوده و مبنای صحیحی ندارد گفت: نتیجه قطعی بازشماری صندوق‌های اخذ رای در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر صرفا از طریق شورای نگهبان اعلام می‌شود و همه باید منتظر اعلام نظر این نهاد قانونی باشیم.

 وی با اشاره به انتشار خبری توسط برخی از رسانه‌ها مبنی بر اتمام بازشماری آراء، این خبر را تکذیب کرد و ادامه داد: فعلا فرآیند شمارش آراء خاتمه نیافته است.

به گفته وی، هر یک از کاندیداها، دو نماینده در فرآیند بازشماری دارند و نماینده هیات اجرایی انتخابات نیز در کنار تیم اعزامی شورای نگهبان به تبریز حضور دارد.

ریس ستاد انتخابات شهرستان تبریز تصریح کرد: پس از اتمام بازشماری تمامی صندوق‌ها، صورتجلسه مربوطه توسط تیم اعزامی شورای نگهبان به تهران، ارسال و تصمیم گیری و نتایج رسمی، توسط ایشان اعلام می شود.

شهرتی فر گفت: نتایج قطعی بازشماری، امروز اعلام نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :