سعیدی:
به گزارش تابناک تبریز،محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز در سخنانی خطاب به وزیر اقتصاد گفت: اقای وزیر اقتصاد در حال حاضر مجری در کشور شما هستید و باید توجه داشته باشید که در این کسوت مقررات که تصویب شده است اجرایی شود .
کد خبر: ۲۴۲۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 08 June 2016
به گزارش تابناک تبریز،محمداسماعیل سعیدی نماینده تبریز در سخنانی خطاب به وزیر اقتصاد  گفت: اقای وزیر اقتصاد در حال حاضر مجری در کشور شما هستید و باید توجه داشته باشید که در این کسوت مقررات که تصویب شده است اجرایی شود .

وی گفت: شما باید بگویید در زمینه قانون برنامه چه کارهایی انجام داده اید چرا فقط باید فقط دولت 25 درصد از این برنامه را محقق کند .

سعیدی گفت: نرخ تورم تک رقمی را می دهید ولی به چه قیمت قرار است این تورم رقم بخورد، به قیمت تعطیلی واحدهای تولیدی و ضرر به این واحدها باید این تورم محقق شود .

وی با بیان اینکه ارقام مالیاتی به صورت تصاعدی در کشور افزایش یافته اند گفت: از شما خواهش می کنم خودتان بین مردم بروید و به گزارش عوامل توجه و اعتماد نکنید .

وی با تاکید بر اینکه بایدنظام بانکی در کشور اصلاح شود گفت: بهره های بانکی کمر مردم راشکسته اند و معلوم نیست برای دادن یک وام اشتغال و ازدواج باید چه تعداد ضامن و از کجا این ضامنها به بانکها بروند

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ایثارگر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
بلاخره نظام جمهوری اسلامیه دیگه مگه اروپاست که بریزیم اعتراض کنیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :