مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) از توان صد در صدی این شرکت در طراحی‌، ساخت و راه اندازی سکوهای نفتی و گازی خبر داد و افزود: در حال حاضر این توان در کشور بومی شده است.
کد خبر: ۲۷۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 06 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضاییان اصل با بیان اینکه سکوی B18 پارس جنوبی با موفقیت توسط متخصصان شرکت مبین سازه  گستر تحت نظر ایزوایکو ساخته و نصب شده است افزود : در حال حاضر تمامی تعهدات ساخت سکوهای گازی و نفتی به سفارش وزارت نفت در زمان مناسب و معین انجام پذیرفته است.
 
وی با بیان اینکه فاز B 18 به همراه پل رابظ آن با وزن دو هزار و 200 تن در موقعیت فاز 18 پارس جنوبی نصب شد، افزود: این سکو که در مجتمع کشنی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در شرکت مبین سازه گستر ساخته شده و در تیرماه سال جاری از یارد بندرعباس ایزوایکو به سمت منطقه مورد بهره برداری در پارس جنوبی بارگیری شد.
 
رضاییان اظهار کرد: ظرفیت برداشت  سکوی B 18 را 14 میلیون مترمکعب گاز در روز است که وزن این سکوی دو هزار و 200 تنی با احتساب سکو، جکت چهارپایه، جکت سه پایه مشعل، پل و مشعل نیز، این سازه حدود شش هزار و ٦٥٠ تن وزن دارد.
 
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) اضافه کرد: عملیات نصب این سکو به همراه پل رابط ، سازه مشعل و مشعل آن انجام پذیرفته است که تحت نظر متخصصان مبین سازه گستر ایزوایکو انجام شده است.
 
وی گفت: در دنیا استانداردهای  دریایی جز بالاترین استانداردها محسوب می‌شوند که تمامی محصولات ایزوایکو همچون کشتی‌ها و شناورها و سکوهای گازی و نفتی از این استانداردها برخور دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار