استاندار آذربايجان شرقى در نخستين جلسه وزراى گردشگرى مجمع گفتگوى همكارى آسيا :
جبارزاده خطاب به سران گردشگری کشورهای آسیایی گفت؛حامل پيام زيبايى شهر تبريز به مردم كشور خود باشيد و در سال ٢٠١٨ نيز به تبريز و ساير شهرستان هاى استان آذربايجان شرقى، سفر كنيد .
کد خبر: ۲۸۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۵ 30 August 2016
به گزارش تابناک  تبریز،"اسماعیل جبارزاده" در مراسم آغاز به کار "نخستین اجلاس  سران گردشگری مجمع گفتگوی همکاری آسیا" عنوان کرد: صنعت گردشگرى، صنعتى پويا و داراى آينده روشن است كه بايد بيش از پيش مورد توجه قرار گيرد.
 
وی با اشاره به قابلیت های گردشگری تبریز اضافه کرد،موقعیت ویژه جغرافیایی و طبیعی و وجود صدها اثر تاریخی بی نظیر و ... این استان را می تواند به اصلی ترین مقصد گردشگران تبدیل کند.تبريز را به نقطه بى نظيرى تبدیل کرده است.
 

جبارزاده ادامه داد،تبريز و آذربایجان به دليل قرار گرفتن در موقعيت جاده ابريشم، از مهم ترين شهرهاى ايران محسوب مى شود و در این زمینه شهرت جهانی دارد.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش بازار تبريز در فعاليت هاى اقتصادى كشورهاى همسايه گفت،: به لطف وجود این بازار، اقتصاد تبریز در طول تاریخ فعال بوده است.

جبارزاده ادامه داد، دولت تدبير و اميد، با آغوش باز  مسافران وجهانگردان راپذیرا می باشد.
 
وی خطاب به سران گردشگری کشورهای آسیایی گفت؛حامل پيام زيبايى شهر تبريز به مردم كشور خود باشيد و در سال ٢٠١٨ نيز به تبريز و ساير شهرستان هاى استان آذربايجان شرقى، سفر كنيد .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :