باشگاه ماشین سازی روایت متفاوتی از بازی دوستانه امروز با تراکتورسازی ارائه کرد.
کد خبر: ۲۸۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 30 August 2016
به گزارش تابناک تبریز از باشگاه ماشین سازی،همه چیز به خوبی در حال انجام بود. خبری از کنترل شدید نبود و هواداران هرتیم داشتند با اشتیاق تیم خود را تشویق می کردند و در این بین داوری بازی نیز با کمی اغماض خوب بود. کادر فنی هر تیم کار خود را انجام می دادند و بازی درمیان بود.

1_دو خطای آشکار و بدون دلیل / صرفا از روی تعمد/ روی پیام صادقیان و قاسمی نژاد /مورد اعتراض کادر فنی ماشین سازان قرارگرفت و داور در یک مورد بدرستی با کارت زرد بازیکن خاطی را جریمه کرد.

2_ بازی در نیمه اول با برتری نسبی سبزجامگان و بدون رد و بذل شدن گلی به اتمام رسید.البته در این نیمه تراکتور سازی بیشتر از بازیکنان نیمکت نشین خود استفاده کرده بود ولی با این حال نتیجه بهتر از مساوی برای دو تیم حاصل نیامده بود.

3_ با شروع نیمه دوم هردو تیم به چند تعویض مبادرت کردند و در این بین تراکتور سازی ترکیب ثابت خود را در میدان قرارداد و ماشین سازی نیز تقریبا با ترکیب نزدیک به اصلی در میدان حاضرشد.
در این نیمه برتری نسبی سبزجامگان بر توپ و میدان با دوندگی بی امان بازیکنان مشهور بود تا خط دفاعی تراکتور سازی مجبور به خطا در داخل هیجده روی رافخایی شد ولی ضربه پنالتی حبیب گردانی توسط دروازه بان آماده تراکتورسازی مهارشد تا بازی همچنان بدون گل و برابر ادامه یابد.

4_ با ورود پاکدل به بازی و افزایش تحرک خط حمله سبزجامگان در ده دقیقه آخر بازی بیشتر شد؛ هرچند که تراکتور سازان نیز از دقیقه پنجاه تا هفتاد حملات زهرداری را روی دروازه ماشین سازی داشتند ولی با دروازه بان آماده ای بنام مانوئل راه به جایی نبردند تاهردو تیم با نتیجه برابر به بازی ادامه دهند.

5_ متاسفانه آن دو بازیکنی که در بازی رسمی برابر سبزجامگان با حرکات و رفتار غیر حرفه ای باعث ایجاد حواشی ناخوش آیند در انتهای بازی بودند؛ در این دیدار نیز با رفتاری غیر حرفه ای موجب ایجاد حاشیه در این دیدار دوستانه بودند!!!!

6_بازیکنی که یکی از با تجربه های تراکتور سازی در داخل میدان محسوب می شود با رفتاری بعید و بدور از شان حرفه ای تلاش مجدانه ای برای عصبانی کردن و اعتراض پاکدل به کار می برد و چنان ناشیانه این کار را انجام میداد که اعتراض سرمربی و کادر فنی سبزجامگان را به دنبال داشت و جالب اینکه قسم و آیه می آورد که چیزی نگفته است و... و آن دیگر بازیکن نیز با زدن ساق و زانو تلاش داشت دوباره رویه بازی قبل را ادامه دهد و...

7_ بعد بازی همه چیز در حال اتمام بود که باز بازیکن سرخ پوش با یورش به سمت کادر فنی سبزجامگان تلاش آخر خود را برای ایجاد جنجال انجام داد که خوشبختانه با مدیریت رسول خطیبی و قلعه نویی و دیگر عوامل هردو تیم ترفند وی ناکام ماند.

8_ البته سوای نتیجه تساوی و تلاش جانانه هردو تیم و عرص خسته نباشید به بازیکنان ؛ کادرفنی و عوامل اجرایی هردو تیم؛ مناسفانه این دوبازیکن از عوامل مهم ایجاد کدورت بین هواداران فهیم این دو تیم بزرگ بوده و اگر تراکتور سازی نتواند در سال جاری به اهداف تعریفی خود دست نیابد؛ این دو از عوامل مهم ان خواهند بود!!!

ودر انتها باید به این دو بازیکن یادآور شد که مهمتر از هرچیز در ورزش حرفه ای داشتن رفتاری حرفه ای و احترام بزرگ و پیشکسوت است.شاید نتایج امروز سال ها بعد در یاد و خاطر کسی باقی نماند؛ ولی رفتارهای ما در یادها مانده و ترازوی برای سنجش شخصیت اجتمایی ما خواهد بود پس تلاش کنیم دوستی ها و رفاقت ها با رفتار خود افزایش دهیم و رفتاری در شان و ارزش پیراهنی که به تن کرده ایم داشته باشیم.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :