کد خبر: ۲۹۸۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 19 September 2016
امیر قلعه نوعی در گفتگویی کوتاه با تابناک تبریز آخرین وضعیت تراکتور را تشریح کرد.
 
وضعیت تیم در چه شرایطی است؟
 
سلام و عرض ادب و تبریک عید غدیر خدمت تمام شیعیان. این عید بزرگترین عید شیعیان است و امیدوارم تمام مسلمانان و شیعیان در صحت و سلامت کامل باشند.
 
در ارتباط با تیم هم خدا رو شکر وضعیت و شرایط تیم خوب است و مصدومان تیم به جمع بازیکنان  برگشتند و فقط کرار جزئی مصدومیت دارد که انشاالله  بزودی بر میگردد.
 
فقط دغدغه ما تعطیلات لیگ است. بالاخره تیم های بزرگ مانند تراکتور وقتی در شرایط مسابقه نباشند نگهداری بازیکنان کار سختی است. وقتی سه بازی میکنی بعد دوباره تعطیلات داریم، این هم به تیم ملی لطمه میزند و هم به لیگ.
 
به نظر من در دوره هایی که به جام جهانی صعود کردیم به لیگ اطمینان کردیم و نتیجه آن هم گرفتیم. بهترین روش به نظرم اینست که هم تیم ها در شرایط مسابقه باشند و هم بازیکنان آماده باشند و تیم ملی هم به جای رفتن به اردوهای بلند مدت که در دنیا منسوخ شده و لژیونر ها هم حضور ندارند، در اردوهای کوتاه مدت آماده دیدار با حریفان شود.ما هم مملکت و تیم ملی خودمان را دوست داریم انشاالله از این ور که ما سختی میکشیم انشاالله تیم ملی با صعود به جام جهانی باز هم افتخار آفرینی کنند.
 
 
چرا ادینیهو در امر گلزنی موفق عمل نمیکند؟
 
ادینیو بازیکن با کیفیتی است و در ادامه فصل انشاالله گل هم میزند.
 
وی با اشاره به عدم آماده سازی ورزشگاه یادگار امام گفت: ما چند بازی که در تبریز میزبان بودیم، در صورت آماده بودن ورزشگاه یادگار و براساس میانگین در حدود 30 هزار هوادار به ورزشگاه برای حمایت از تراکتور می آمدند که به دلیل عدم آماده بودن ورزشگاه ضرر میلیاردی کرده ایم.
 
به هر حال پیمانکار ورزشگاه نیز تلاش خود را جهت آماده سازی سریع ورزشگاه انجام میدهد. اتفاقا دیروز من خودم به ورزشگاه یادگار امام رفته بودم و آنها قول آماده سازی ورزشگاه را تا 26 مهر ماه دادند. تبریز و فوتبال آذربایجان فقط یادگار را کم دارد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۹
ياشاسين آذربايجان ياشاسين تراختور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :